Anbefaling: Stuck on You
Fra : Frodo Nifinger

Dato : 31-05-04 16:46

Jamen jeg blev jo ikke sablet ned, da jeg anbefalede Galaxy Quest.
Så jeg vover det ene øje igen.

Jeg synes "Stuck on You" med Matt Damon og Greg Kinnear er glimrende
underholdning.
http://www.imdb.com/title/tt0338466/

Begge spiller solidt og godt, og vi får lov til at se både Cheer og Meryl
Streep.

Jeg morede mig kosteligt, da

SPOILER!

Walt drejer rundt i baren for at tjekke en babe ud, mens Bob er ved at kaste
en dartpil.
" I can taste icecream" "Silly fuck, You got a dart stuck in your head"
Eller ordvekslingen mellem en sur kunde i Quikee Burger og den retarderede
Rocket.
"I ordered Pepsi Diet! Are you dense?" "No I'm Rocket. Dennis works at the
postoffice. Do you need stamps?"

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Fra : Taba

Dato : 01-06-04 08:38

> [...]
> Så jeg vover det ene øje igen.
>
> Jeg synes "Stuck on You" med Matt Damon og Greg Kinnear er glimrende

Det er en ok film, men jeg synes ikke den er så fed igen. Den er lidt for
sukkersød, men det er jo trods alt "bare" en komedie film... Men jeg må da
indrømme at der er dele i den er vildt sjove (hockeymålmand/mænd ;p), og jeg
fik en overraskelse da jeg læste i blockbuster bladet "premiere" at Filmland
havde givet filmen 4 pile (men jeg kan ikke finde filmen på filmlands
hjemmeside.....)

Og nu vi er ved at anbefale fim, så synes jeg Starsky and Hutch også lige
skal nævnes, den er for grineren. Ben Stiller og Owen Wilson er meget gode
sammen (og dete er ikke første gang de spiller sammen, se Zoolander), hvor
den ene er 100% pligtopfyldende betjent mens den anden er typen der møder kl
10, når alle de andre er der fra kl. 8.... "I didn't know this place
[politistationen] opened at 8 o'clock"

/Taba