Skærme
Fijala 3554
AOC 19' 9Glrs
Fra : Feodor

Dato : 02-05-01 19:22

Jeg søger en forholdsvis billig 19' skærm (under de 3000,-).
Jeg har nu fundet frem til en AOC skærm model 9Glrs (s'et skulle stå for
shortneck).
Er der nogen der kender til denne skræm eller producenten - kan det
anbefales?
Jeg ved godt man ikke får guld for sølv, men tror i ikke skærmen er af
rimlig kvalitet? -er der evt. nogen andre skærme i samme prisklasse som kan
anbefales frem for AOC skærmen?

Mvh Feodor

Fra : Ole Knudsen

Dato : 02-05-01 23:16

Hej Feodor

Jeg havde det på samme måde da jeg blev anbefalet en 7Glr for 2 år siden.

I dag har jeg kun ros at give den meget stabile skærm og har selv overvejet
9Glrs som erstatning.

Jeg har brugt skærmen til meget forskelligt og har aldrig haft noget
negativt at sige om den.

Jeg lave en del grafik til web'et og savner plads i forbindelse med Flash,
så jeg har nu taget springet til en Samsung 1200NF fordi AOC ikke laver
noget i den størrelse.

Ole