Akrylmaling på bukser
Fra : Padmé Amidala

Dato : 31-05-04 11:20

Hvordan får jeg indtørret akrylmaling af et par bukser?
De har været vasket, men farven gik ikke af.

VH
Padmé

Fra : Sonja

Dato : 31-05-04 11:25

Prøv flydende Brun Sæbe!
Smør pletter ind og læg det hele i en plastilkpose (ca 6 timer), skrub
derefter pletterne af med fingrene.

Sonja..

Fra : Padmé Amidala

Dato : 31-05-04 12:37

"Sonja" <sonja@all4you.dk> wrote in message
> Prøv flydende Brun Sæbe!
> Smør pletter ind og læg det hele i en plastilkpose (ca 6 timer), skrub
> derefter pletterne af med fingrene.
>
> Sonja..

Det prøver jeg.. og du er sikker på at det brune sæbe ikke farver på
bukserne? Bukserne er sandfarvet.

VH
Padmé

Fra : A.C. Rosmon

Dato : 31-05-04 18:35

Prøv med cellulosefortynder. det giver noget klumpet stads, men det er den
måde karene bliver gjort rene på farvefarbrikkerne.

Fra : Tom H. Petersen

Dato : 03-06-04 20:08

"A.C. Rosmon" <a.c@.spam.rosmon.dk> skrev i en meddelelse
> Prøv med cellulosefortynder. det giver noget klumpet stads, men det er den
> måde karene bliver gjort rene på farvefarbrikkerne.

RISIKO!!!!
ikke alle stoffer tåler cellulosefortynder

mvh
Tom

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 03-06-04 20:23

Padmé Amidala skrev:
> Hvordan får jeg indtørret akrylmaling af et par bukser?
> De har været vasket, men farven gik ikke af.

Alternativt, mindre seriøst forslag: Smør noget mere
maling på og så har du billedkunst med dig hvor du går :·)

--
'rluf :·)