Undervægtig kat
Fra : Niks

Dato : 31-05-04 01:21

Hej med jer katteeksperter.

Vi er de heldige ejere af to dejlige katte. De stortrives på alle måder
bortset fra at den ene virker MEGET tynd. Vi har prøvet alt, men den er
meget kræsen. Den spiser kun lidt og helst kun tørfoder eller råt kød.
Desuden kan hun lokkes til at drikke lidt fløde.

Hvad er smart/godt at gøre? Anbefalinger?

På forhånd tak!

Fra : Ida

Dato : 31-05-04 01:45

--

"Niks" <njosiassen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Desuden kan hun lokkes til at drikke lidt fløde.
>
> Hvad er smart/godt at gøre? Anbefalinger?

Hejsa *s*

Har din kat ikke fået ormekur, så start der.
Sensible fra Royal Canin har en helt fortrindelig evne til at gøre de slanke
modeller en kende mere erotisk buttede, så det vil jeg klart anbefale dig

Ida

www.corkycoon.dk
Nu med killinger

Fra : Niks

Dato : 31-05-04 01:48

Tak

Hvis andre har ideer, kan jeg lige tilføje, at jo, vi har givet hende
ormekur...

(Vi slår nok lige et smut forbi en forhandler af Royal Canin tirsdag....)

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 31-05-04 07:37

> Hvis andre har ideer, kan jeg lige tilføje, at jo, vi har givet hende
> ormekur...
>
> (Vi slår nok lige et smut forbi en forhandler af Royal Canin tirsdag....)

Ingen maveproblemer? tænderne okay? den almene tilstand okay? Har i fået en
dyrlæge til at kigge på hende? ellers vil jeg anbefale det inden i begynder
at skifte foder-typer.
Det er jo svært at vejlede uden at have set katten. Nogle er slanke, andre
buttede, så dine misser kan også bare være at forskellig type. Men hvis hun
er meget tynd som du skriver, så anbefaler jeg klart dyrlægen først.

Hilsen Nina
www.tendertribes.dk

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 31-05-04 07:39

Hej Niks

Der er nogle katte der lige som mennesker bare er
tynde og forbliver tynde uanset hvad man gør, jeg har haft en af dem hun var
også særdeles kræsen, men efter et check hos dyrlægen med div. blodprøver
som ikke viste noget unormalt tog jeg konsekvensen og fodrede hende separat
med de få ting hun nu kunne lide og det fortsatte resten af hendes liv, hun
kom aldrig over 2 kg.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : maz

Dato : 31-05-04 21:19

Niks wrote:
> Hvad er smart/godt at gøre? Anbefalinger?

Exigent fra Royal Canin skulle være godt til kræsne katte - et ganske
fedende produkt i øvrigt. Det er testet og "godkendt" herhjemme af mine 3
kræsne katte ;)
Har du prøvet med tun i olie? Rådt kød? Kogt kylling m skind? (uden ben)

http://www.bonniedyrecenter.dk/ Har tilbud på 400 gr RC foder i denne uge
;)