Opdatering af sider
Fra : Ukendt

Dato : 30-05-04 16:36

Er ved at lave en http-server der tilgås via en IE browser - når jeg
overfører den første http header, vises den indeholdte HTML side fint nok i
browseren, men når man foretager et valg og skal modtage en ny side, så
indsætter den bare den nye side nedenunder den første, i stedet for at
erstatte den - er der nogen der ved hvordan man ændrer dette???

Fra : Anders Lund

Dato : 30-05-04 18:00

skovge wrote:
> [...]
> indsætter den bare den nye side nedenunder den første, i stedet for at
> erstatte den - er der nogen der ved hvordan man ændrer dette???

Har du et link til hjemmesiden eller må vi få lov til at se koden?
Det kan være lidt svært, men jeg vil tro at du har lavet en fejl...
hvilken ved jeg ikke.

--
Anders Lund - spam2004@andersonline.dk

Fra : Ukendt

Dato : 30-05-04 19:38

"Anders Lund" <spam2004@andersonline.dk> skrev i en meddelelse

> Har du et link til hjemmesiden eller må vi få lov til at se koden?
> Det kan være lidt svært, men jeg vil tro at du har lavet en fejl...
> [...]

Her er koden - jeg vil gerne have vist de nye sider der kommer ind i rammen
nederst på siden, men i stedet kommer de nedenunder den

<HTML>
<HEAD>
<TITLE>
Webserver
</TITLE>
</HEAD>
<BODY>
<TABLE width=\"500\" border=\"0\" align=\"center\" cellpadding=\"0\"
<H1>
Webserver
<H1>
<form action=\"http://geronimo.brock.dk:12350\" method=\"get\">
client number:
</LABEL>
<BR>
<INPUT type=\"text\" name=\"client\">
<BR>
<LABEL for=\"function\">
Function:
</LABEL>
<BR>
<INPUT type=\"text\"INPUT type=\"text\" name=\"function\">
<BR>
<BR>
<INPUT type=\"submit\" value=\"Send\">
<INPUT type=\"reset\">
</P>
<iframe name=\"command\" width=\"700\" marginwidth=\"0\" height=\"350\"
marginheight=\"0\" align=\"top\" scrolling=\"auto\" frameborder=\"0\"
target=\"self\">
</iframe>
</TABLE>
</BODY>
</HTML>

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 30-05-04 20:30

skovge wrote:

> Her er koden - jeg vil gerne have vist de nye sider der kommer ind i
> rammen nederst på siden, men i stedet kommer de nedenunder den

Du kan til en start fjerne alle de backslashes \. De har ikke noget at gøre
i html-tags.

> <TABLE width=\"500\" border=\"0\" align=\"center\" cellpadding=\"0\"

Denne linje skal f.eks. se sådan ud:

<TABLE width="500" border="0" align="center" cellpadding="0"
cellspacing="0">

Vær også opmærksom på, at starttagget i din tabel ikke er afsluttet med >,
inden du åbner cellerækken med <tr>.

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin

Fra : Ukendt

Dato : 31-05-04 00:02

"Erik Ginnerskov" <egin@mail.dk> skrev i en meddelelse
> skovge wrote:
> Du kan til en start fjerne alle de backslashes \. De har ikke noget at
gøre
> i html-tags.

Nej, men som jeg også skrev, så er koden til brug i en http header fra en
http server programmeret i C, og der kan man altså ikke bare sætte en masse
"-tegn ind uden at angive at de skal opfattes af compileren som en del af
tekst-strengen - og det gøres så med \ - så de er nok nødt til at blive
der!!!