Sexet parfume til mand søges
Fra : Egon

Dato : 30-05-04 15:48

Jeg er en mand og købte for nogle år siden en ganske lille flaske
olie-baseret parfume, på en markedsplads i Tunesien .

Den var rigtig sexet og dejlig. De kærester jeg har haft igennem årene
elskede den og syntes at den var sexet. Nu er der ikke mere tilbage af den
og jeg ved
ikke hvad den hed.

Er der nogle i dette forum som kender en forretning hvor de har et stort
udvalg af mande parfumer som man kan afprøve - eller er der nogen som kan
anbefale et bestemt mærke som værende specielt god og sexet - og som kan
behage det feminine køn. Jeg er specielt interesseret i at finde et sted
hvor de sælger oliebaserede parfumer.

Egon