Er "www.au.dk" ikke "www.au.dk"???
Fra : Lars Holm Thomsen

Dato : 29-05-04 22:19

Nogle gange, når jeg indtaster en web-adresse, får jeg en skærm, som fortæller, at den angivne adresse ikke findes, men at den foreslår
præcis den samme adresse istedet!!!

Hvorfor?

Se evt. dk.binaer!

Lars

Fra : Michael H. Madsen

Dato : 30-05-04 00:02

Tja... Aarhus Universitet, men den virker heller ikke her. (?)

Michael.

Fra : Lars Holm Thomsen

Dato : 30-05-04 09:48

On Sun, 30 May 2004 01:02:26 +0200, "Michael H. Madsen" <usenet@micxen.com> wrote:

>Tja... Aarhus Universitet, men den virker heller ikke her. (?)

Nej, det har du ret i! Jeg tror, at der er problemer med it'en på uni i dissse dage!

Jeg har bare flere gange før været ude for at indtaste en web-adresse, som "ikke blev fundet" og herefter foreslået en fuldstændig magen
til, som så virker!

Lars