Mek Pek
Fra : Max Hansen

Dato : 29-05-04 18:14

Hej er der nogen her der kender Mek Peks borgerlige navn.
mvh
max

Fra : Krumme

Dato : 29-05-04 18:18

Jeg mener at det er

Mek Pek Falk

ret mig lige hvis jeg tager fejl

mvh:
Krumme

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 29-05-04 18:52

http://www.mekpek.dk/MekBiografi.htm så er det kun Mek Falk

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Mads Kongshøj Sørens~

Dato : 31-05-04 20:02

Ja det gør jeg.
Mek Pek hedder rigtig Mek Falk.
Det står der i hvert fald i Politikkens Dansk Rock Leksikon

Vh Mads

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 31-05-04 20:24

Mads Kongshøj Sørensen skrev:
> Mek Pek hedder rigtig Mek Falk.
> Det står der i hvert fald i Politikkens Dansk Rock Leksikon

Det fornavn tror jeg ikke man kan få godkendt her i landet.
Han hedder Mikael Falk Petersen (f. 1964).

[Kilde SDE, nationalencyklopædien]
--
'rluf

Fra : Esben

Dato : 03-06-04 22:34

> Det fornavn tror jeg ikke man kan få godkendt her i landet.
> Han hedder Mikael Falk Petersen (f. 1964).
>
> [Kilde SDE, nationalencyklopædien]

Ifølge Danmarks statistik er der nu 6 personer i Danmark der hedder Mek til
fornavn
http://www.dst.dk/Statistik/Navne/HvorMange.aspx

Esben