udskriftproblem
Fra : Carsten Grøndal

Dato : 29-05-04 16:38

Hej.
Jeg har tidligere lavet fine plakater ved hjælp af pdf995. I win fam.
Men når jeg nu laver en pdf fil og åbner den i Adobe Reader er alle 150
navnet samlet i en klump i midten.
Ikke megen sol i det. Jeg har slettet driveren og hentet en ny uden
resultat.
Nogen der kan komme med et godt råd?

Har brugt et par dage nu uden held.
Carsten Grøndal
6800 Varde

Fra : Thorkild Dalsgaard

Dato : 29-05-04 19:58

"Carsten Grøndal" skrev
> [...]
> navnet samlet i en klump i midten.
> Ikke megen sol i det. Jeg har slettet driveren og hentet en ny uden

Jeg har i anden sammenhæng haft gode erfaringer med
CutePDF Writer (tidligere CutePDF Printer):
http://www.pricelessware.org/2004/PL2004TEXT.htm#B123
Den virker som en extra 'Printer', så udskriv til denne printer
og resultatet kommer i den .pdf fil som du måtte ønske.

mvh
Thorkild Dalsgaard

Fra : Arne Feldborg

Dato : 29-05-04 22:31

"Carsten Grøndal" <(FJERNMIG)carsten-g@privat.dk> skrev Sat, 29 May 2004
17:38:13 +0200

> Hej.
> Jeg har tidligere lavet fine plakater ved hjælp af pdf995. I win fam.
> Men når jeg nu laver en pdf fil og åbner den i Adobe Reader er alle 150
> navnet samlet i en klump i midten.

Prøv med en mindre papirstørrelse, og brug kun de papirstørrelser
driveren 'kender'.

--
mvh, A:\Feldborg

Folketællinger Hammerum og Bølling herreder, kirkebøger Hammerum herred