Labrador han
Fra : Christiansen

Dato : 29-05-04 05:48

Vi har en 1 år gammel Labrador han, der tilsyneladende ikke kan lide at være
alene hjemme, han er begyndt at rive tapet af og kradse puds af væggene helt
ind til stenene. Har prøvet at have ham kun i baggangen og også åben til
hele huset når han er alene, men lige lidt hjælper det han bider i alt hvad
der er løst.
Har fået mange forslag lige fra at lukke ham ind i transportkassen til
bilen, til at dope ham med medicin et stykke tid.
Det er begyndt for et par måneder siden, før var der ikke nogen problemer.
Nogen der har haft et sådan problem eller nogen gode forslag til hvad vi kan
gøre.

Christiansen

Fra : Heidi Jensen

Dato : 29-05-04 06:14

Årh ja, min tæve er lige så hyggelig...... der er ikke det der ikke skal
ødelægges! Vi har simpelthen ladet hende sove i et stort bur om natten og
når de er alene hjemme! Nogle gange har vi så forsøgt os at lade hende være
ude, og nu går hun fri, når de er alene (uden at ødelægge), men må stadig i
bur om natten! Hun får selvfølgelig en masse guffer, når hun skal i bur, og
hopper pg danser for at komme der ind, så hun kan få sin godbid!

Fra : René Kofoed

Dato : 29-05-04 09:15

> [...]
> Nogen der har haft et sådan problem eller nogen gode forslag til hvad vi

Hejsa.
Den er i den første fase af kønsmodningen, og det kan godt give "rotter på
loftet" hos hunden, men andet kan også spille ind :
Er det startet for et par mdr siden ?? Har i været hjemme hos hunden indtil
for et par mdr siden ?? Er der sket noget i huset/familien for et par mdr
siden ?? Er der sket en stor forandring for hunden inden for de sidste par
mdr. ??

Mvh Susanne, som havde samme probs med coco, lige før hendes første løbetid,
altså hormoner.

Fra : Christiansen

Dato : 31-05-04 19:48

"René Kofoed" <r-kofoed@email.dk> wrote in message

> [...]
> mdr. ??
>
> Mvh Susanne, som havde samme probs med coco, lige før hendes første

Vi har nu prøvet med at lade ham være i sit transportbur til bilen,
selvfølgelig inde i huset og det så ud til at være ok for ham, er ikke
blevet bange for at gå ind i det igen eller have lidt på nogen måde, så det
skal prøves igen.
Der er ikke sket nogen forandringer på nogen måde de sidste måneder hverken
på den ene eller anden måde, jeg tror bare han mangler tryghed og det ser
han ud til at få i buret.

Tak for svar.

Christiansen