pris på lysstofrør
Fra : Dal

Dato : 28-05-04 18:22

Da jeg ikke lige har muligheden i denne weekend at komme forbi nogen steder
hvor de sælger rør, men godt kunne tænke mig at vide hvad 30 W (90 cm) rør
koster for daylight typen, er der nogen som lige ved det.??

/Henrik

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 28-05-04 18:51

Dal skrev i et indlæg på usenet:
> [...]

Der er masser af net-butikker, så jeg valgte lige priserne fra et par
tilfældige butikker:

Akvarie West 79 kr

Akkvarieudstyr.dk 86 kr

Avifauna 89 kr

- søg selv på nettet efter flere.........

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Dal

Dato : 28-05-04 22:47

oki... tak for hjælpen

/henrik

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 28-05-04 23:04

Dal wrote:
> Da jeg ikke lige har muligheden i denne weekend at komme forbi nogen steder
> hvor de sælger rør, men godt kunne tænke mig at vide hvad 30 W (90 cm) rør
> koster for daylight typen, er der nogen som lige ved det.??

Du spørger til daylight. Jeg vil i den forbindelse gerne anbefale Osram
965 "Biolux", der er et godt rør til prisen. Et 58W rør koster i omegnen
af 75,-.

--
Steen Suder
inden du sender den. Det er ikke en skam at stave ordentligt og