OT: Børnelokkere har det for let.
Fra : Pwh

Dato : 28-05-04 16:56

Idag kom jeg forbi legepladsen med Angel (9 uger) og Tyson,
der var et fritidshjem på udflugt og selvfølgelig skulle 5-6 af pigerne
hen og kæle med Angel, det er jo både godt for Angel som elsker børn
og for børnene som lærer at omgåes hundene.
Da vi så efter 15 min skulle gå videre spurgte 2 af pigerne hvor vi skulle hen,
jeg fortalte dem at Angel skulle lidt ned af Engen og rende uden snor.
De ville meget gerne have lov til at gå med og plagede pædagogen som
sagde nej (hun kunne nok mærke at jeg helst var fri).
Jeg kom bagefter til at tænke på at hvis vi nu havde mødt pigene uden opsyn,
så ville de jo bare værer gået med fordi jeg tilfældigvis havde noget de kunne lide.
Jeg har ikke selv børn, men jeg håber meget at dem der har her i gruppen indskærper
overfor deres unger at de ALDRIG følger med fremmede folk selvom de ser
nok så rare ud, jeg lokkede jo ikke engang, de plagede faktisk om at følge med.
Jeg tror personligt at jeg ville værer et nervevrag hvis jeg havde små pigebørn,
hundene kan man i det mindste give snor på. Det må man vel ikke med sine børn

/Jens (der undskylder et OT indlæg, der havde lidt med hunde at gører)

Fra : fam. Ager

Dato : 28-05-04 18:40

"Pwh" <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
børn

> /Jens (der undskylder et OT indlæg, der havde lidt med hunde at gører)

Ingen undskyldninger for min skyld...for du har da ret i din iagttagelse og
synspunkt, selv om du ikke selv har unger...
Jeg pointerer HVER GANG mine unger færdes "uden snor", at de IKKE under
NOGEN omstændigheder, må følges med fremmede. Og jeg tror (håber) at de ved
hvad jeg mener.
Venligst marie.

Fra : Holm

Dato : 28-05-04 19:38

> "Pwh" <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> hen,
> opsyn,
> kunne lide.

Hej Jens

Jeg synes faktisk det er er et godt indlæg , og lige netop i forbindelse med
dyr ( hvalpe mm) er børn meget lette ofre...
Det er noget alle forældre bør notére sig...skrækkeligt at dyr er så
effektive lokkemidler !!!
Måske kan man gøre mere opmærksom på emnet , så fint nok med dit indlæg.

Venlig hilsen Holm

Fra : Pwh

Dato : 28-05-04 19:55

> Måske kan man gøre mere opmærksom på emnet , så fint nok med dit
> indlæg.
>
> Venlig hilsen Holm

Tak skal i have, jeg regnede også med at slippe for
at få ørertæver for at skrive indlægget. Emnet er jo desværre
meget oppe og vende for tiden efter at man er blevet klar over
hvor forholdsvis udbredt pedofili er. Folk er efter min mening
selv uskyldige i at de har den slags tilbøjligheder, men så må de
sgu vælge at blive medicinsk eller rigtigt kastreret. At der er nogen
der vælger at dyrke den tilbøjlighed er efter min mening utilgiveligt.

/Jens (der intet, absolut intet har til overs for børnemisbrugere)

Fra : Leyna

Dato : 29-05-04 07:42

On Fri, 28 May 2004 20:54:31 +0200, "Pwh"
<deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>sgu vælge at blive medicinsk eller rigtigt kastreret. At der er nogen
>der vælger at dyrke den tilbøjlighed er efter min mening utilgiveligt.

Jeg så for nogle år siden en udsendelse om netop pædofile. En mand sad
i spjældent, fordi han slet ikke kunne styre det, og hans største
ønske var kastration, men det er ikke lovligt at kastrere mennesker!
Heller ikke selv om det er efter eget ønske.
Jeg ved ikke om det er muligt (eller lovligt) at gøre medicinsk, men
den mand var i hvert fald ked af sine tilbøjligheder, og dér synes jeg
godt at man kunen dispensere... og så kom vi rigtig OT.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Pwh

Dato : 29-05-04 08:58

> [...]
> ønske var kastration, men det er ikke lovligt at kastrere mennesker!
> Heller ikke selv om det er efter eget ønske.

Det anede jeg ikke, typisk dansk pladderhumanisme som tit skader
de svage her i samfundet.

> Jeg ved ikke om det er muligt (eller lovligt) at gøre medicinsk, men
> den mand var i hvert fald ked af sine tilbøjligheder, og dér synes jeg
> godt at man kunen dispensere... og så kom vi rigtig OT.

Det er muligt at kastrerer medicinsk, det kan man faktisk blive dømt til.
Om det så er helt så effektivt som den gammeldags metode ved jeg ikke,
der skal da også værer plads til lidt OT snak, det er da også rart/sjovt at
vide hvad skribenterne herinde mener om andet end lige hundeopdragelse

/Jens

Fra : René Kofoed

Dato : 29-05-04 09:08

"Pwh>
> [...]
at
> vide hvad skribenterne herinde mener om andet end lige hundeopdragelse

Hej.
Så også denne udsendelse, og nej medicinsk kasteration virker ikke !!
De sad de pædofile, selv og sagde, men ingen af psykiaterne/psykologerne
ville tro dem !!!
Se det er latterligt, at man ikke vil tro folk som er under behandling, for
så grusom en tendens.
Men længe leve den danske naivitet.
Mvh Susanne, som ikke er et sekund i tvivl om selvtægt er iorden på dette
område.(har jo mine egne regler

Fra : x Vuf x

Dato : 29-05-04 09:09

Sat, 29 May 2004 09:57:33 +0200, Pwh wrote:

>Det anede jeg ikke, typisk dansk pladderhumanisme som tit skader
>de svage her i samfundet.

Tænk lige på de svage, der føler sig ansvarlige for et eller andet i deres
fantasi og derfor forlanger at blive kastrerede! De skal vel også beskyttes?

Enig.

Og?

--
Mvh Sonja P. sonpetnospam@pc.dk http://www.sonpet.dk

Der findes ikke så stort et problem,
at det ikke kan løses. Citat SEJ

Fra : Pwh

Dato : 29-05-04 09:36

x Vuf x wrote:

> Tænk lige på de svage, der føler sig ansvarlige for et eller andet i
> deres fantasi og derfor forlanger at blive kastrerede! De skal vel
> også beskyttes?

Hvis prisen ka værer et dræbt barn eller et barn der evnt bliver skadet for
livstid, så synes jeg da at det er bedre at den pedofile kan vælge at frasige
sig sin sexualdrift. Jeg talte jo ikke om tvangskastrering, men om et frivviligt valg.
Man vælger feks heller ikke at blive bøsse, så er man fra naturens side udstyret
med den lyst til små børn så tror jeg ikke på at den kan fjernes på anden måde
end ved kastraktion, og ved en pedofil at han potientelt kan finde på at misbruge
et barn hvis situationen opstår, så skal han da have lov til at vælge at blive kastreret.

/Jens (der prioriterer børn højere end voksne med syge fantasier)

Fra : x Vuf x

Dato : 28-05-04 22:37

Fri, 28 May 2004 19:40:28 +0200, fam. Ager wrote:

> [...]
>NOGEN omstændigheder, må følges med fremmede. Og jeg tror (håber) at de ved

Børn følger gladeligt med en venlig hund. Desværre...

Fra : fam. Ager

Dato : 29-05-04 06:43

------------

> Børn følger gladeligt med en venlig hund. Desværre...

> Mvh Sonja P. sonpetnospam@pc.dk http://www.sonpet.dk
>
> Der findes ikke så stort et problem,
> at det ikke kan løses. Citat SEJ
---

-Mine unger ved ligeledes, at de ikke skal tage kontakt, eller omgås hunde
de ikke kender, MED MINDRE, en af "os" er med. Men selvfølgelig er der
forskel på børn, ligesom der er forskel på forældre....
Det er bare så uhyre vigtigt, at gøre sit for, at de kan gå ud i verden med
et åbent, men varsomt sind. At de er klar over mulige farer, uden at man
maler fanden på væggen, og gør dem usikre. Marie

Fra : x Vuf x

Dato : 29-05-04 08:46

Sat, 29 May 2004 07:42:42 +0200, fam. Ager wrote:
> [...]

>et åbent, men varsomt sind. At de er klar over mulige farer, uden at man
>maler fanden på væggen, og gør dem usikre.

Ja, det ønsker du at tro, men hvordan stiller sagen sig, når du ikke
er i nærheden?! ALLE normale forældre gør deres bedste for, at der
ikke sker deres unger noget, og alligevel sker det gang på gang.
Bare se statistikken. Og de er jo ikke alle fra forældre, der IKKE
har gjort deres bedste!

Fra : Pwh

Dato : 29-05-04 09:03

> -Mine unger ved ligeledes, at de ikke skal tage kontakt, eller omgås
> hunde de ikke kender, MED MINDRE, en af "os" er med. Men selvfølgelig
> er der forskel på børn, ligesom der er forskel på forældre....

Det er nok meget fornuftigt, men børn er jo tit egensindige.

> [...]
> verden med et åbent, men varsomt sind. At de er klar over mulige
> farer, uden at man maler fanden på væggen, og gør dem usikre.

Det må værer en utrolig svær balancegang, for de skal jo heller ikke
gå hen og blive paranoide 99,9% af de mennesker de møder er jo søde og rare.

/Jens

Fra : Pwh

Dato : 29-05-04 09:00

> Børn følger gladeligt med en venlig hund. Desværre...

Ja nu håber jeg da ikke at jeg uforvarende har givet en børnelokker
en god ide, så tamp det ind i jeres unger så de aldrig går med fremmede.

/Jens

Fra : Benny Mortensen

Dato : 30-05-04 16:49

> Ja nu håber jeg da ikke at jeg uforvarende har givet en børnelokker
> en god ide, så tamp det ind i jeres unger så de aldrig går med fremmede.
>
> /Jens

Hej Jens

Det er et ømfindigt område at komme ind på. Jeg ved ikke, om jeg har en
forkert opfattelse af en pædofil, eller om jeg skelner skarpere på, om
manden er pædofil, eller noget andet.
Men for mig at se, vil en pædofil, elske det pågældende barn. Om det så
sker sexuelt, eller det bare bliver forkælet op over begge ører, men en
pædofil nærer ingen ønske om at skade barnet. Han / hun har bare en temmelig
uheldig, og tilmed ulovlig sexuel orientering. Den pædofile har altså ikke
denne trang til magt og kontrol som vi hører en masse om, som altså ifølge
min overbevisning, ikke er pædofil, men slet og ret, en sexuel forbryder,
som ikke nødvendigvis kun forgriber sig på børn. De vil forgribe på enhver
de kan kontrollere.

M.V.H.....Benny..

Fra : Pwh

Dato : 30-05-04 17:13

> [...]
> slet og ret, en sexuel forbryder, som ikke nødvendigvis kun forgriber
> sig på børn. De vil forgribe på enhver de kan kontrollere.

Hej Benny

Nu skrev jeg jo også børnelokker og ikke pedofil, men jeg tror da at en
pedofil under de rigtige omstændigheder let kan komme til at skade et barn.
Jeg var på et tidspunkt inde på deres hjemmeside, ved ikke om den findes endnu,
og at sidde og læse om hvordan de prøvede at legitimerer deres tilbøjligheder ved
at skrive at det ligefrem var gavnligt for børn at have seksuelt samvær med en voksen,
det gav altså mig en meget dårlig smag i munden. Og her taler vi jo ofte om højt begavede
mennesker, men mennesker er gode til at lyve overfor sig selv for at legitimerer deres eget behov.
Man skal jo også huske på at hvis en pedofil sidder og "hygger" sig med nogle børnepornografiske
billeder/film, så er der altså nogle andre der har misbrugt det barn for at den pedofile kan "hygge" sig.
Det er meget muligt at du har ret i din definering af en sexuel forbryder, og at han vil forgribe sig
på enhver der er forsvarsløs, det lyder da meget sansynligt. Men der er det igen børnene der er
i farezonen, og bliver tøsen voldtaget og kvalt er det vel ligemeget om personen er pedofil,
slutresultatet er det samme, så derfor min advarsel til forældre herinde fordi jeg havde en oplevelse
af hvor let børn var villige til at følge et fremmed menneske som mig, bare pgr en sød hvalp.

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 29-05-04 07:33

On Fri, 28 May 2004 17:56:16 +0200, "Pwh"
<deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> wrote:

>Jeg tror personligt at jeg ville værer et nervevrag hvis jeg havde små pigebørn,
>hundene kan man i det mindste give snor på. Det må man vel ikke med sine børn

På de fleste af de billedder jeg har af mig selv som barn (udendørs,
på offentlige steder) er jeg i sele. Et enkelt sted er jeg bundet til
en bænk (i selen altså) som en anden hund! *G*

>/Jens (der undskylder et OT indlæg, der havde lidt med hunde at gører)

Det har egnetlig meget med hunde at gøre. Hunde skaber nemlig rigtig
go' kontakt mellem mennesker. Du møder vel også nogle af de samme
hundeejere nede på engen hver gang du er dernede, ikk'? Mange hunde
ejere veksler lige et par ord med hinanden eller med tilfældigt
forbipasserende, som lige skal klappe kræet.
Til gengæld tror jeg ikke at de kan bruges som lokkemiddel af
pædofile, for jeg tror (og det er kun min helt egen teori, som jeg
baserer på hvad jeg selv har oplevet) at en sund og rask hund ville
gribe ind i det øjeblik der er optakt til vold - og de hunde jeg har
oplevet har altså taget den svage parts parti, også selvom det var
ejeren der var "overfaldsmanden". Nu har jeg kun overværet "leg", men
det er altså min teori, at hvis hunden ellers er nomal i hovedet, så
forsvarer den de svage.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : x Vuf x

Dato : 29-05-04 08:54

Sat, 29 May 2004 08:33:08 +0200, Leyna wrote:

> [...]
>ejeren der var "overfaldsmanden". Nu har jeg kun overværet "leg", men
>det er altså min teori, at hvis hunden ellers er normal i hovedet, så

Ja, undskyld Leyna, men din verden er temmelig rosenrød! En veltrænet
hund vil (og skal) altid forsvare sin ejer/fører ligegyldigt, hvad
vedkommende foretager sig.
Hvis Thiemer klasker dig én, og du siger AV, så vil hundene forsvare dig.
Om de vil forsvare ham, hvis du klasker ham én, det ved jeg ikke.
Hvis du klasker en vildtfremmed én, og vedkommende skriger eller andet
af smerte, vil hundene kigge på ham/hende og 'sige':
"Så ka' do lære det, ka' do!"

Fra : Leyna

Dato : 29-05-04 10:52

On Sat, 29 May 2004 09:53:40 +0200, x Vuf x <sonpetnospam@nospam.dk>
wrote:

>Ja, undskyld Leyna, men din verden er temmelig rosenrød! En veltrænet
>hund vil (og skal) altid forsvare sin ejer/fører ligegyldigt, hvad
>vedkommende foretager sig.

Jeg har rent faktisk set det modsatte....
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : x Vuf x

Dato : 29-05-04 18:40

Sat, 29 May 2004 11:51:45 +0200, Leyna wrote:

>Jeg har rent faktisk set det modsatte....

Jeg har været udsat for min version!

Fra : Pwh

Dato : 29-05-04 19:42

x Vuf x wrote:

> Jeg har været udsat for min version!

Må vi hører den historie.

/Jens

Fra : x Vuf x

Dato : 29-05-04 21:58

Sat, 29 May 2004 20:42:18 +0200, Pwh wrote:

>Må vi hører den historie.

Ung godtroende tøs går med en ungersvend, der skal trøstes.
Vi skulle samme vej. Blot skulle hun lidt længere end han,
og så skulle hun da lige hilse på hans hund. Det var så at
sige lyst udenfor, så hvad skulle det kunne skade...
Kommet indenfor døren trak han hende ind i et værelse og
satte en schäfer til at "passe på"! Den gjorde som han krævede,
fulgte hver af hendes bevægelser med glødende øjne og en
ildevarslende knurren, mens fyren begyndte at hive tøjet af hende.
Ved hjælp af intelligent list kom hun derfra på bare fødder
med kun det nødvendigste tøj på, og løb til politistationen
600 m derfra. De kørte tilbage med hende, og da havde han lukket
og slukket og var "ikke hjemme". Hendes tøj o.s.v. lå udenfor døren.

Fra : Leyna

Dato : 30-05-04 10:54

On Sat, 29 May 2004 19:39:43 +0200, x Vuf x <sonpetnospam@nospam.dk>
wrote:

>Jeg har været udsat for min version!

Det er jeg ked af at høre... Gu' ve' om de hunde jeg har kendt alle
har været "lidt til en side"?
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : x Vuf x

Dato : 30-05-04 20:32

Sun, 30 May 2004 11:54:05 +0200, Leyna wrote:

>Det er jeg ked af at høre... Gu' ve' om de hunde jeg
>har kendt alle har været "lidt til en side"?

Tjaaa, de har kigget på dig og tænkt:
Nå ja; skik følge eller land fly! <fnis> --zooom-->

--
Mvh. Sonja P. sonpet***@pc.dk fjern salamien http://www.sonpet.dk

Dette er ikke en kontaktannonce, så hvis du mangler
en kæreste, kan jeg desværre ikke hjælpe dig.

Fra : Leyna

Dato : 30-05-04 23:39

On Sun, 30 May 2004 21:31:54 +0200, x Vuf x <sonpetnospam@nospam.dk>
wrote:

>Tjaaa, de har kigget på dig og tænkt:
>Nå ja; skik følge eller land fly! <fnis> --zooom-->

Ja ja, men så har jeg jo været utrolig heldig med dem!
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : x Vuf x

Dato : 31-05-04 10:00

Mon, 31 May 2004 00:39:27 +0200, Leyna wrote:

>Ja ja, men så har jeg jo været utrolig heldig med dem!

Ved at de er blevet "lidt til en side" ved synet af dig? *G*

Fra : Leyna

Dato : 31-05-04 10:10

On Mon, 31 May 2004 10:59:58 +0200, x Vuf x <sonpetnospam@nospam.dk>
wrote:

>Ved at de er blevet "lidt til en side" ved synet af dig? *G*

Ved at de har haft så nemt ved at tilpasse sig deres
"lidt-til-en-side-ejer"!
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : x Vuf x

Dato : 31-05-04 10:13

Mon, 31 May 2004 11:09:55 +0200, Leyna wrote:

>Ved at de har haft så nemt ved at tilpasse sig deres
>"lidt-til-en-side-ejer"!

Nå ja...off karse...hehe

Fra : Pwh

Dato : 29-05-04 09:09

Leyna wrote:

> På de fleste af de billedder jeg har af mig selv som barn (udendørs,
> på offentlige steder) er jeg i sele. Et enkelt sted er jeg bundet til
> en bænk (i selen altså) som en anden hund! *G*

Ja, det brugte man vist mere i "gamle dage" jeg har også set billeder
af min søster med sådan en sele på. Hun var en vildbasse som du nok'
også har været

> [...]
> ejere veksler lige et par ord med hinanden eller med tilfældigt
> forbipasserende, som lige skal klappe kræet.

Jo, at værer hundeejer er faktisk en ret social beskæftigelse

> [...]
> baserer på hvad jeg selv har oplevet) at en sund og rask hund ville
> gribe ind i det øjeblik der er optakt til vold -

Nu var det jo en 9ugers hvalp de ville følge, og ikke mit store drog på 2 år.
Og var jeg kommet med en kanin, skilpadde, hamster, så tror jeg at de havde
været lige så villige til at fise med mig, desværre ;-(

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 29-05-04 10:53

On Sat, 29 May 2004 10:08:47 +0200, "Pwh"
> [...]

>Og var jeg kommet med en kanin, skilpadde, hamster, så tror jeg at de havde
>været lige så villige til at fise med mig, desværre ;-(

Joeh, men nu er hunde ejere jo generelt et fredeligt folkefærd!

Undtagen selvfølgelig hvis der er nogen der generer vores hunde!
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Pwh

Dato : 29-05-04 12:41

Leyna wrote:

> Joeh, men nu er hunde ejere jo generelt et fredeligt folkefærd!
>
> Undtagen selvfølgelig hvis der er nogen der generer vores hunde!

LOL
Ja så får de fandeme nogen bank

/Jens