dvdgoshop - hurtig levering
Fra : vemrd?

Dato : 28-05-04 16:28

Er der nogen der har benyttet sig af dvdgoshop
(http://www.dvdgo.com/home.asp?category_parent=1&target=home&lang=EN)?

Dvdgoshop ligger i Spanien.Jeg er ret imponeret over deres hurtige
levering. Jeg bestilte 2 dvd'ere i går eftermiddag. I dag kl. 13.25
ringede Chronopost på min dør med pakken ...

Nu var jeg ikke hjemme, men det var da en meget hurtig levering!

Jeg må indrømme, at jeg syntes, at dvdgoshoppens leveringspris var
lige lovlig dyr, især eftersom jeg normalt bestiller hos play.com, der
som bekendt ikke lægger gebyr på deres leverancer.

Men dvdgoshop havde to hhvis cubanske og mexikanske film på tilbud,
som jeg enten ikke kan få andre steder eller til helt horrible priser,
så da de to kunne fås til €30 inkl. levering, syntes jeg at ca. 110
kr. stykket egentlig var en god handel ...

mvh Jens

Fra : Mr. K

Dato : 29-05-04 00:02

Jo. Og så alligevel ikke.... Jeg arbejder hos UPS (et kurerfirma) Hvis man
f.eks. vil have
sendt en dvdfilm til New York, og man altså afleverer den hos sin lokale
UPS-afdeling
inden kl.18:30 -....... har de den i New York næste dag senest kl.11:00
.......men det koster altså også "bønner". Der er faktisk en del
DVD-forretninger i USA, der gerne vil sende med UPS, DHL eller fedEx
(express / standard) hvis du beder dem om det, men hvad de forlanger for det
eller om det er med i prisen er vidst meget forskelligt.

Men ja, det er stadig hurtigt i forhold til mange andre dvd-butiker på
nettet her i Europa.

Mvh.

Kent