Casshern - den næste "skal ses" Japanske?
Fra : Morten DH

Dato : 28-05-04 14:39

Mit japanske er ikke så godt, så jeg forstår ikke meget af traileren; men
den ser godt nok sej ud - når den kommer med engelske undertekster, så ryger
den nok hjem i samlingen...

http://www.apple.co.jp/quicktime/trailers/casshern_large.html

--
Egen butik på internettet? Det er billigere end du tror - jeg kan tilbyde
komplette løsninger fra 49 euro/år.

Fra : Erik

Dato : 28-05-04 18:01

"Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> den ser godt nok sej ud - når den kommer med engelske undertekster, så ryger

For syv satan i helvede det ser godt ud
Hvornår kommer den i biffen/på dvd?

--
Erik

Fra : Morten DH

Dato : 28-05-04 19:56

"Erik" <photontorpedo@alphaquadrant.warp> skrev i en meddelelse
> For syv satan i helvede det ser godt ud
> Hvornår kommer den i biffen/på dvd?

Der er kun en japansk release date på IMDB - så den lugter lidt af en
svinedyr japansk dvdudgave