Juncker: Mogens og Karen
Fra : Kalle S?rensen

Dato : 28-05-04 12:58

Hejsa!

Juncker: Mogens og Karen, er blevet spillet en del på P3. Jeg har
prøvet at søge efter ham på internettet, men jeg kan ikke finde noget.
Nogle der ved om han har en hjemmeside? Eller ved om den kommer ud på
CD?

Håber der er nogen der kender ham, og vil hjælpe

mvh

Kalle Sørensen

Fra : Christian

Dato : 28-05-04 14:50

"Kalle S?rensen" <linksys@mailme.dk> wrote in message
> [...]
> CD?
>
> Håber der er nogen der kender ham, og vil hjælpe

Ja, da jeg hørte sangen syntes jeg stemmen lød meget bekendt. Det er nemlig
forsangeren i opløste Junior, der har udgivet albummet "På flugt fra
alting"...men en officiel hjemmeside har jeg ikke kunne finde

Fra : Michael Hansen

Dato : 28-05-04 22:15

"Christian" <christianmuus2@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Kalle S?rensen" <linksys@mailme.dk> wrote in message
> alting"...men en officiel hjemmeside har jeg ikke kunne finde

Og før Junior sang han i et band, der hed Bloom, mener jeg?!!? er ikke helt
sikker på stavemåden

vh
Michael

Fra : Benny Mortensen

Dato : 30-05-04 11:35

"Kalle S?rensen" <linksys@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> CD?
>
> Håber der er nogen der kender ham, og vil hjælpe

Du kan sikkert finde lidt ekstra, hvis du prøver at undersøge Selvsving,
hvor både Christian Juncker og en Jacob Groth er nævnt. Der skulle da så
være chancer for, at det er Jacob Groth Bastiansen, som også var med i
Junior.... Så der kan du måske finde noget.

M.V.H......Benny..

Fra : Ukendt

Dato : 05-06-04 14:39

Hejsa