Billeder fra Metallica i Parken
Fra : Jacob Dinesen

Dato : 28-05-04 12:48

Så..billederne oppe.
Naturligvis også fra Slipknot og...eh...lostprophets

->koncerter
->2004
og så bare rul ned.
--
Jacob Dinesen
http://foto.jacobdinesen.net/

Fra : Dennis Sørensen

Dato : 28-05-04 16:30

"Jacob Dinesen" wrote
> Naturligvis også fra Slipknot og...eh...lostprophets

Nogle rigtig fede billeder af Metallica drengene..
Det allersejeste er klart "7BBF2690_RT8.jpg" - Det af Robert med ilden bag
sig. Nice !
Tak for kigget!

Men hvorfor har du ikke lige fået mig med på et af dem ?? :)

- Dennis

Fra : sniper_Nolight

Dato : 28-05-04 23:04

> Så..billederne oppe.
> Naturligvis også fra Slipknot og...eh...lostprophets
>
> ->koncerter
> ->2004
> og så bare rul ned.

fede billeder - god plads du havde der - sidder og tuder over jeg ikke var
der!
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Bj@arne

Dato : 30-05-04 11:07

"Jacob Dinesen" <j@*RE*cob*MO*dinese*VE*n.net> skrev i en meddelelse
> Så..billederne oppe.
> Naturligvis også fra Slipknot og...eh...lostprophets
>
> ->koncerter
> ->2004
> og så bare rul ned.
> --
> Jacob Dinesen
> http://foto.jacobdinesen.net/
> icq uin: 10669523
Absolut fede billeder.... og kanon reklame for dig selv RESPEKT!
Men hvordan fanden mon du får dit gear med ind???????? sikkert en
hemmelighed men alligevel et godt spørgsmål. SS
Bjarne

Fra : Jacob Dinesen

Dato : 30-05-04 11:33

On Sun, 30 May 2004 12:07:19 +0200, "Bj@arne" <Refsing@osx.dk> wrote:

>Absolut fede billeder.... og kanon reklame for dig selv RESPEKT!
> Men hvordan fanden mon du får dit gear med ind???????? sikkert en
>hemmelighed men alligevel et godt spørgsmål. SS

Nøh...der er nu intet hemmeligt i det...tricket er såmænd et fotopas.
--
Jacob Dinesen
http://foto.jacobdinesen.net/