Skærme
Fijala 3554
Intet billed på skærm...opløsningen ??
Fra : PM

Dato : 28-05-04 09:36

Har en pc med XP installeret.

Tilsluttet en ældre skærm vises intet på denne og jeg mener der måske er
tale om, at skærmopløsningen er for høj på PC en, og skal justeres.

Er der en "blindmanøvre" eller skal jeg låne en nyere skærm for derefter at
justere ??

PM

Fra : JK

Dato : 28-05-04 11:22

On Fri, 28 May 2004 10:36:22 +0200, "PM" <ps98@Zteliamail.dk> wrote:

> [...]
>tale om, at skærmopløsningen er for høj på PC en, og skal justeres.
>
>Er der en "blindmanøvre" eller skal jeg låne en nyere skærm for derefter at

Når XP booter er der på et sort hvidt skærm billede vist en hvid
bjælke der vokser fra venstre til højre. Den skal du kunne se !

Der står du kan trykke F8

gør det

på menu'en: vælg VGA-tilstand

det kan enhver skærm klare, og ordn så indstillinger.

Hvis ikke du kan se boot på skærmen, så er der noget andet galt.

mvh

John

Fra : PM

Dato : 28-05-04 14:11

Tak til John for et præcist svar..... giver en pils ved første lejlighed -)

PM