Brian-Musik
Fra : LaPPe

Dato : 02-05-01 17:12

Håber på at få kørekort imorgen...

Hvilket "brian-musik" skal man smide i anlægget, når man nu skal ud og
cruise?

Nogen anbefalinger?

LaPPe

P.S. undskyld udtrykket!

Fra : Kristian Svane

Dato : 02-05-01 17:27

"LaPPe" <lappe@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Håber på at få kørekort imorgen...
>
> Hvilket "brian-musik" skal man smide i anlægget, når man nu skal ud og
> cruise?
>
> Nogen anbefalinger?
>

> LaPPe

Du skal fyre en gang rigtig 90'er disco i.. sårn som:
Haddaway - What is love (det er jo SCOREMUSIKKEN)
<ukendt> - Rythym of the night
Culture Beat - Mr. Vain
<ukendt> - Do what you want

Hvis du har rigtig kraftfuldt udstyr kan du også smide disse på:

Brooklyn Bounce - Bass Beats and the melody
D-Devils - Judgement day
Black Spider - Savtyke Your Life
Mike Koglin - The Silence
Cosmic Gate - Exploration of space
DJ Encore - See right though to you.

Det er virkeligt noget musik med BASS i...

--
Venlig hilsen / Best regards
Kristian Svane, Swan

Fra : LaPPe

Dato : 02-05-01 18:01

> Haddaway - What is love (det er jo SCOREMUSIKKEN)

Hvad går der galt, så tag mig dog sammen, Hvorfor f**** tænkte jeg ikke på
den!?!?!?

Mange TAK!!!

Fra : Kasper

Dato : 02-05-01 18:32

> Du skal fyre en gang rigtig 90'er disco i.. sårn som:
> Haddaway - What is love (det er jo SCOREMUSIKKEN)
> <ukendt> - Rythym of the night
> Culture Beat - Mr. Vain
> <ukendt> - Do what you want

Kan kun være enig i Haddaway

måske "ATB - 9 PM (till I come)" var noget?

"Libra Presents Taylor - Anomaly (Calling Your Name)" er også en der
fortjener en god bas.

MVH

Kasper

Fra : Jacob Holm

Dato : 02-05-01 19:10

> måske "ATB - 9 PM (till I come)" var noget?

Så vil jeg også lige indskyde, at Antiloop også kan virke ganske godt,
øhh, har jeg hørt

Mvh. Jacob

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 02-05-01 19:44

Således skrev Jacob Holm <jacob.hj@abk.auc.dk> i dk.kultur.musik Wed,
02 May 2001 20:10:02 +0200:

>Så vil jeg også lige indskyde, at Antiloop også kan virke ganske godt,
>øhh, har jeg hørt

Nu vi er i gang med de løse rygter kunne jeg egenligt godt forestille
mig at "Pump up the Jam" med Technotronic kunne være effektiv.

Og "I got the power" med Snap(?)

Om ikke andet vil det sikkert gøre alle dem, der fik kørekort i 1988
meget nostalgiske.

Knud
--
Nemo enim fere saltat sobrius, nisi forte insanit.

Fra : Kristian Svane

Dato : 02-05-01 19:28

"Kasper" <nospamhovedude@hotmail.dk> skrev i en meddelelse

> Kan kun være enig i Haddaway
>
> måske "ATB - 9 PM (till I come)" var noget?
>
> "Libra Presents Taylor - Anomaly (Calling Your Name)" er også en der
> fortjener en god bas.

Hej,

Guf for CV'er :)

--
Venlig hilsen / Best regards
Kristian Svane, Swan

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 03-05-01 10:27

"Kristian Svane"
> <ukendt> - Rythym of the night

Det er Snap - "Rhythm of the night".

--
Peter Brandt Nielsen
ny hjemmesideadresse: http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Lars K. Nielsen

Dato : 03-05-01 14:56

"Peter Brandt Nielsen" <brandt@etklikherfra.dk> wrote in message

> Det er Snap - "Rhythm of the night".

Nej da, det er Corona - "Rhythm of the Night"

- Lars K. Nielsen -

--
we all surf better in the dark
.... Pet Shop Boys på nettet ...

Fra : nikolaj borg

Dato : 03-05-01 16:55

"Lars K. Nielsen" <larsknielsen_delete_after_n@hotmail.com> wrote in message

> Nej da, det er Corona - "Rhythm of the Night"

Ja, Snap's nummer hed vist Rhytm is a dancer

/Nikolaj

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 03-05-01 18:19

"nikolaj borg"

> Ja, Snap's nummer hed vist Rhytm is a dancer

DOH!

Fra : Hans Pedersen

Dato : 05-05-01 17:48

On Wed, 2 May 2001 18:27:11 +0200, "Kristian Svane" <swan@nitro.dk>
wrote:

>Det er virkeligt noget musik med BASS i...

Så er Flat Eric af Mr. Oizo da i hvert fald ikke til at komme udenom.
Fy for dælen, det der basrif rykker i de dersens Brian-CV'ere...

Hans Pedersen
http://h2ns.dk
ICQ# 9178476

Fra : Ralph

Dato : 02-05-01 20:14

Air for Strings in G af Bach, det rykker FOR vildt
--
venligst
Ralph

Fra : -= Buster =-

Dato : 02-05-01 21:20

Jep. Scooter levere varen for vildt til en cruise tur. (Bruge selv scooter
en gang imellem når der skal "Brianreres")

LaPPe <lappe@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9cpbjj$1ouo$1@tnews.inet.tele.dk...

Fra : Daniel Andersen

Dato : 03-05-01 13:18

> Hvilket "brian-musik" skal man smide i anlægget, når man nu skal ud og
> cruise?
>
> Nogen anbefalinger?

Jeg har en fed skive med Freddy Fræk købt i Netto, hvor han fyrer den af på
en kam (Læs : Spiller på kam... Altså en rigtig kam med madpapir på)...

Ellers så få fat i Crystal Method med albummet Vegas - Så skal vi snakke
gode rytmer og bass

Daniel

Fra : Larz

Dato : 05-05-01 16:03

"Daniel Andersen" <bluwduch@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse

> Ellers så få fat i Crystal Method med albummet Vegas - >Så skal vi snakke
gode rytmer og bass

Helt enig. Det er et af de fedeste albums, der er lavet !!
Der kommer forresten et nyt album med dem her til sommer! Glæder man sig -
det tror jeg nok man gør...

- - -
Larz

Fra : Daniel Andersen

Dato : 06-05-01 17:07

> Helt enig. Det er et af de fedeste albums, der er lavet !!
> Der kommer forresten et nyt album med dem her til sommer! Glæder man sig -
> det tror jeg nok man gør...

FEDT! - Det vidste jeg faktisk ikke... De har jo været passive et pænt
stykke tid, pånær de løse numre man kan finde hist og her...

Daniel

Fra : LaPPe

Dato : 03-05-01 14:15

Wuhuu!!! -Jeg bestod!

Tak for forslagene

Fra : Claus Jungersen

Dato : 04-05-01 09:22

Den Gale Pose - Cruise Control

Fra : Jonas L. Jensen

Dato : 06-05-01 20:09

Dire Straits - Money for Nothing
Wild Thing & Born to be wild

- Jonas

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 06-05-01 23:50

On Sun, 6 May 2001 21:09:19 +0200, Jonas L Jensen wrote:

> Dire Straits - Money for Nothing Wild Thing & Born to be wild

Steve Miller Band: The Joker. Ahh!

,

--
"It's... It's a miracle! My personal gravity is back Adam Sjøgren
to normal!" "Glad to hear that. Now do your math." asjo@koldfront.dk

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 07-05-01 15:36

>Håber på at få kørekort imorgen...
>
>Hvilket "brian-musik" skal man smide i anlægget, når man nu skal ud og
>cruise?
>
>Nogen anbefalinger?

Tillykke med pappet

Jeg må osse gi' mit besyv med.. Ikke kun "Bohemian" fra queen, men
stort set alt queen! Gammelt AC/DC er også kanon at cruise rundt til.

Skal det være nyere må daft punk "around the world" , "da funk"
og "phoenix" være selvskrevne. Også propellerheads har lavet en del
guf på deres "decks/drums/rock'n'roll".

Skal vi over i en mere cluc-agtig stil kunne DJ Darude's "sandstorm",
Astral Projection's "Mahadeva" eller diverse numre fra scooter også
bruges...

Og når du så kommer ud på landevejen, hvor der ikke er nogen der
kan høre dig, så bare tænd for P3 som alle de andre. Efter et par år
kan man så skifte til P1 og blive klogere mens man kører - smart ikk'!

-Lars-

I am capable of writing a text almost,
but not entirely unlike a similar, but
not as correct text.