killinger lige om snart....
Fra : Sabina Hertzum

Dato : 27-05-04 23:20

puha.... nu er det ved at være lige op over med linda....
hun skal planmæssigt føde inden for de næste 10 dage ca*G* hun er "sat til"
den 1. men kan jo reelt føde 5 dage før og efter......
personligt håber jeg lidt på i morgen, fordi vi der får besøg af min dejlige
bonusdatter der bliver 7 år i morgen også*G* (og min kæreste har også
fødselsdag)...
det ville da være alletiders fødselsdagsgave at få lindababyer*G*

jeg gætter på at der er 2 allerhøjst 3 killinger i mavsen.... jeg mærkede en
med sikkerhed i forgårs....
indtil for et par dage siden var maven egentlig bare en hård kugle, hvor der
nu er buler og sådan man kan mærke bevæge sig lidt.... ligesom det også
virker som om maven har rykket sig en smule bagud..... hun er også ved at få
godt gang i mælkekirtlerne....

nu er det så.... jer der har persere, med killinger... hvad er jeres
erfaring for hvor "præcise" pigerne er når de skal føde?
og er der noget der gør sig gældende specielt for perserpiger*G*
husk hun er førstegangsfødende og en "voksen" pige.......
--
Knus, Sabina

Fra : zasha

Dato : 28-05-04 07:08

"Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse
<klip>
> puha.... nu er det ved at være lige op over med linda....
> hun skal planmæssigt føde inden for de næste 10 dage ....
> Knus, Sabina
</klip>

Held og lykke med familieforøgelsen *stort smil*

--
Hilsen Miver og Mulle's mor Heidi

http://hei.homepage.dk

Fra : Battlefield´s

Dato : 28-05-04 09:59

"zasha" <zasha_xFJERN@DETTEhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> <klip>
> </klip>
>

> Held og lykke med familieforøgelsen *stort smil*

Hej
Hvis du har mulighed for at spørge hendes opdrætter om hvor længe hendes mor
gik, ville det være en god ide. De går som regel lige så længe som deres
mor.
Jeg kan ikke huske hvor præcis min perser var (det er maaaaange år siden!)
jeg kan kun huske at hun ikke var særlig omhyggelig med at gøre killingerne
rene, heller ikke da de var så gamle at de selv spiste, de var altid
møgbeskidte på næsen hvis ikke vi vaskede dem.
Hilsen Vibeke

---

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 28-05-04 10:30

Battlefield´s wrote:
> Hej
> Hvis du har mulighed for at spørge hendes opdrætter om hvor længe
> hendes mor gik, ville det være en god ide. De går som regel lige så
> længe som deres mor.

det kunne være en ide, men det er snart 1½ år siden jeg sidst havde kontakt
med hende, men det kunne da være jeg skulle prøve at smide hende en mail ;)

det skal jeg huske, tak for tippet ;)

--
Knus, Sabina
Bemærk: vi holder oprydnings salg:

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 28-05-04 10:22

"Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> wrote in message

> [...]

> og er der noget der gør sig gældende specielt for perserpiger*G*
> husk hun er førstegangsfødende og en "voksen" pige.......

Hej Sabina
Sikke tiden er gået hurtigt, hva`?

Timerne før fødslen ændre maven sig ofte ret markant. Den går fra at
selvfølgelig være udspilet, stor og hård, til at være meget mere hård og
fast.
Som om luften er gået af ballonen og killingerne er vaccumpakket Man kan
tydeligt mærke de små buler er faste, og de bevæger sig ikke så meget som
tidligere.
Det seneste jeg har oplevet er at der er gået et døgn dra jeg kunne mærke
den forskel, til fødslen gik igang.

Held og lykke med det. Vi glæder os til at høre om de små nye venner
Nina
www.tendertribes.dk

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 28-05-04 10:38

Nina, Tender Tribes wrote:
> Hej Sabina
> Sikke tiden er gået hurtigt, hva`?

ja lige pludselig...... man fatter det jo ikke helt....

> [...]
> så meget som tidligere.
> Det seneste jeg har oplevet er at der er gået et døgn dra jeg kunne
> mærke den forskel, til fødslen gik igang.

jeg har bemærket hendes ændrede adfærd den sidste uges tid.... hun har været
mere opsøgende og VÆSENTLIG mere sulten*G*
men ellers ikke så meget.....

> Held og lykke med det. Vi glæder os til at høre om de små nye venner

i skal nok få en fuld opdatering*G* har allerede fundet papir og alting frem
til fødslen går i gang, så jeg har styr på det*G*

Fra : goofy

Dato : 28-05-04 13:48

Hejsa

Pøj pøj herfra

Steen Vinbæk

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 31-05-04 11:04

Blir' det snart til noget eller hvordan ligger det med det?

Nina
www.tendertribes.dk

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 31-05-04 11:45

Nina, Tender Tribes wrote:
> Blir' det snart til noget eller hvordan ligger det med det?

der sker nada*G* hun leder ikke engang efter gode steder at føde endnu*G*
kedelige linda...

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 01-06-04 20:51

Sabina Hertzum wrote:

argh*G*

fik endelig taget mig sammen til at skrive til Lindas opdrætter for at
forhøre mig om mormissen.....
fik at vide at jeg kan forvente hun føder på 70'ende dagen fra første
parring..... hjææææælp, det betyder jeg skal vente en uge mere :(

er der ikke nogen der kan hjælpe mig med at fordrive tiden ved at fortælle
historier om deres killinger?