EMAIL-adresse i Canada
Fra : Niels Engel

Dato : 27-05-04 22:27

Hej.
Ved nogen "out there" om der findes en hjemmeside ala vor egen
www.epost.dk - hvor jeg kan fnde mailadresser i Canada?

Jeg ville meget gerne maile til J. Larsen, 9925 180a street i Surrey i
British Columbia - og hvis jeg kan undgå en snailmail eller
telefonopringning for at spørge ham om emailadressen så.....

Med venlig hilsen

Niels Jørgen Engel

Fra : @fawn.interKvbEnetgr~

Dato : 31-05-04 22:09

Niels Engel wrote:

> [...]
> British Columbia - og hvis jeg kan undgå en snailmail eller
> telefonopringning for at spørge ham om emailadressen så.....

Her er en link der giver et par muligheder.

http://www.cs.queensu.ca/FAQs/email/websrch.html#E-mail%20and%20phone%20directories

Mvh.

Preben
neberp86@fawn.interKvbEnetgruppen.dk(fjern KvbE )