endeligt stille ved vandet
Fra : Calle.

Dato : 27-05-04 19:14

Hej

Har lagt nogle billeder i dk.binaer af hvor stille lillebælt var idag.
de har emnet: lillebælt idag

--
Calle.

Fra : Ukendt

Dato : 27-05-04 20:45

"Calle." skrev i en meddelelse :

> Hej
>
> Har lagt nogle billeder i dk.binaer af hvor stille lillebælt var idag.
> de har emnet: lillebælt idag
>
> --
> Calle.

Så Spørger Lui :

Hej .. Kan godt være jeg får slag i nakken nu, men hvordan finder jeg
billeder fra dk.binaer .. Kan ikke finde gruppen i nyhedsgrupper i outlook.
(Har teledk som udbyder, kan det være derfor ?? )

Er Newbee hvad angår binaer så hjælp ønskes ....

På forhånd tak
/Lui

Fra : Jaks

Dato : 27-05-04 21:13

<Lui> skrev i en meddelelse

> [...]
outlook.
> (Har teledk som udbyder, kan det være derfor ?? )
>
> Er Newbee hvad angår binaer så hjælp ønskes ....

Det skal du ikke være ked af Lui - det er heller aldrig lykkedes for mig at
finde dk.binaer......

Jaks

Fra : Fl. Jacobsen

Dato : 27-05-04 21:23

"Jaks" <smukfyr@popme.dk> skrev i en meddelelse

> <Lui> skrev i en meddelelse

> outlook.

> Det skal du ikke være ked af Lui - det er heller aldrig lykkedes for mig
> [...]
Det er ikke så svært. Tryk på ikonet nyhedsgrupper og skriv dk.binaer så
kommer den selv frem. Gå til gruppen, eller abonner på den. Herefter er det
lettest at søge rundt ved at lede efter brugernavn.
Jeg fandt Calles billede på denne måde.
Try it.

Mvh
Flemming

Fra : Claus Tersgov

Dato : 27-05-04 21:51

Uheldigvis faldt Fl. Jacobsen over tastaturet og skrev derved
følgende:

> Det er ikke så svært. Tryk på ikonet nyhedsgrupper og skriv
dk.binaer

Jo, i Jaks tilfælde er det faktisk meget svært

Sunsite news har nemlig *ingen* binære grupper, fordi det er en ren
tekstserver..

FUT dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express

Claus

Fra : Claus Tersgov

Dato : 27-05-04 21:37

Uheldigvis faldt Jaks over tastaturet og skrev derved følgende:

> Det skal du ikke være ked af Lui - det er heller aldrig lykkedes for
> mig at finde dk.binaer......

Det er ikke så underligt, når du vælger at bruge en nyhedsserver, der
ikke har nogle binære grupper overhovedet

Fra : Calle.

Dato : 28-05-04 04:52

Jaks wrote:
> <Lui> skrev i en meddelelse

> Det skal du ikke være ked af Lui - det er heller aldrig lykkedes for
> mig at finde dk.binaer......

Det er fordi i bruger dtext serveren, den har ikke de binaere grupper med

--
Calle.

Fra : Claus Tersgov

Dato : 27-05-04 21:27

Uheldigvis faldt Lui over tastaturet og skrev derved følgende:

> [...]
> outlook. (Har teledk som udbyder, kan det være derfor ?? )
> Er Newbee hvad angår binaer så hjælp ønskes ....

Du skal skifte nyhedsserver, du bruger i øjeblikket
dtekst.news.tele.dk og den har *ikke* nogle af de binære grupper.
Skift til news.tele.dk

Vælg så nyhedsgrupper og klik på "nulstil liste". Så skriver du blot
dk.bin, så dukker alle dk.binaere grupper op.

Der sættes FUT til dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express

Claus

Fra : Niklas

Dato : 27-05-04 22:04

> [...]
> dk.bin, så dukker alle dk.binaere grupper op.
>
> Der sættes FUT til dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express

det er pænt af dig at vejlede manden men helt ærligt.....
behøver du at smide 3 indlæg i samme tråd for at forklare det???

Fra : Claus Tersgov

Dato : 27-05-04 22:19

Uheldigvis faldt Niklas over tastaturet og skrev derved følgende:

> det er pænt af dig at vejlede manden men helt ærligt.....
> behøver du at smide 3 indlæg i samme tråd for at forklare det???

Hvorfor flytter du bevidst en FUT, når debatten ikke hører hjemme her?

De bruger to forskellige nyhedsservere og dermed er det også to
forskellige forklaringer!

Sluttelig bestemmer jeg altså selv, hvor mange indlæg jeg vil skrive i
en tråd. Det er så op til dig, om du vil læse dem eller ej.

Venligst respekter en FUT. Er det nyt for dig, så kig på www.usenet.dk
der kan du finde informationen.

Endnu en gang sættes FUT, denne gang til dk.admin.netikette hvor
debatten retteligt hører hjemme.

Claus