Cisco 1401 & TeleDK ADSL :)
Fra : Martin Sjøstrand

Dato : 02-05-01 16:52

Hej Med Jer ...

Jeg har lige fået en helt "tom" Cisco 1401 ADSL Router,
og skal ha den til at køre op imod min TELEDK Pro@
2048/512 ADSL ....

Noge der ved hvordan konfiguratioenen skal se ud, eller
har en url til en HP hvor jeg kan finde en konfiguration ...

Svar venligst her i News ...

På forhånd tak ..

SS

Fra : Gorm Jorgensen

Dato : 02-05-01 18:29

> [...]
>
>Noge der ved hvordan konfiguratioenen skal se ud, eller
>har en url til en HP hvor jeg kan finde en konfiguration ...

Jesper Skriver har en konfigurations skabelon liggende på
http://freesbee.wheel.dk/~jesper/1401-config.txt

--
Gorm Jorgensen - UB++++
http://www.area51.dk/

Fra : Jesper Skriver

Dato : 02-05-01 18:56

On Wed, 2 May 2001 19:28:47 +0200, Gorm Jorgensen wrote:

>Jesper Skriver har en konfigurations skabelon liggende på
>http://freesbee.wheel.dk/~jesper/1401-config.txt

Den er til NetExpress (version 1), en til Pro@ccess ADSL
kan findes her
http://freesbee.wheel.dk/~jesper/1400-proaccess.txt

--
Jesper Skriver, CCIE #5456
FreeBSD committer

Fra : Martin Sjøstrand

Dato : 02-05-01 19:01

Hej Igen ...

Jesper, det er din konf jeg har brugt, men kan ikke få det til at virke ...

Har du et forslag til selve ATM konfigurationen ? =)

Jeg sidder og roder med det lige nu, du er ikke evt på Mirc ?

Jeg kan pinge routeren på indersiden, men kan intet fange på
ydersiden ... =)

S.S.

Jesper Skriver <jesper@wheel.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:slrn9f0igp.1q86.jesper@freesbee.wheel.dk...

Fra : Martin Sjøstrand

Dato : 02-05-01 19:11

ip nat inside source static tcp 192.168.1.4 21 <Customer IP> 21 extendable

Er Customer IP = Wan Adressen ?

S.S.

Martin Sjøstrand <sjoestrand@post.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9cpi6k$t4h$2@news.inet.tele.dk...

Fra : Gorm Jorgensen

Dato : 02-05-01 18:56

>Den er til NetExpress (version 1), en til Pro@ccess ADSL
>kan findes her
>http://freesbee.wheel.dk/~jesper/1400-proaccess.txt

Doh! du må lave en index.html

--
Gorm Jorgensen - UB++++
http://www.area51.dk/

Fra : Jesper Skriver

Dato : 02-05-01 19:39

On Wed, 2 May 2001 19:56:14 +0200, Gorm Jorgensen wrote:

>Doh! du må lave en index.html

Alt for advanceret for mig ...

--
Jesper Skriver, CCIE #5456