"Vaginas" - hvor kan jeg købe anus
Fra : Polter

Dato : 27-05-04 16:42

Hey

Jeg er på jagt efter et anus.

He he, ja det lyder måske lidt åndsvagt, men jeg skal forklare. Sådan noget
sexlegetøj. Det er sådan en ligesom diverse "vaginas" man kan købe på på
forskellige sex shops rundt omkring. Problemet er bare, at de sex shops sgu
kun har vaginas. Jeg vil have en med et anus i stedet.

Jeg har været inde på utallige sex-shops på nettet og kigge, men det eneste
der har en anus er dukker til flere tusinde kroner. Så meget vil jeg heller
ikke give, på noget jeg bare lige skal prøve.

Men altså kort sagt. Jeg leder efter en en "vagina" med en anus i stedet.

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 27-05-04 17:39

"Polter" <sdgh@dg.dk> writes:

> Men altså kort sagt. Jeg leder efter en en "vagina" med en anus i stedet.

Ha! Jeg tager det lidt som en personlig fornærmelse, hvis der er noget
jeg ikke kan finde på nettet, og ganske rigtigt:
http://www.wildfree.com/se-realisticmast.html
http://www.ultimate-adult-sex-toys.com/?cat=164&offset=all

Og der er mange flere. Søgeordene "Anal Masturbators" på Google giver
en del hits.

God fornøjelse.

Mvh Trine

http://www.triane.dk, billig og god overnatning i Nordjylland
Spændende butik med stort udvalg i kurve og sæsonpynt

Fra : B-boy

Dato : 27-05-04 22:48

> [...]
>
> http://www.triane.dk, billig og god overnatning i Nordjylland
> Spændende butik med stort udvalg i kurve og sæsonpynt

______________

Du kan også kigge på homoware.dk og søge efter butt-banger
359,95 kr

/rene

Fra : Ironi

Dato : 31-05-04 22:56

"B-boy" <b-boy-dk@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> "Trine Kornum Christiansen" <news@trinekc.dk> skrev i en meddelelse

> stedet.

> ______________
>
> Du kan også kigge på homoware.dk og søge efter butt-banger
> 359,95 kr

I er alle psykisk syge. Søg hjælp!

Fra : PerX ...

Dato : 01-06-04 15:07

In article <40bba9f4$0$465$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, "Ironi" <@>
says...

> I er alle psykisk syge. Søg hjælp!

Og du vil gerne anbefale din psykolog? ;)

Fra : Ironi

Dato : 01-06-04 22:07

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse
> In article <40bba9f4$0$465$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, "Ironi" <@>
> says...

> Og du vil gerne anbefale din psykolog? ;)

Hvis jeg havde en, så ja!
Det kan da godt være, at jeg får brug for en psykolog, efter at have læst i
denne her gruppe. Det er jo rystende læsning og jeg kan hurtigt få brug for
krisehjælp!
Jeg troede godt nok ikke, at folk var så liderlige og overfladiske.
Ja, jeg er sgu blevet skuffet!

Fra : Anita

Dato : 01-06-04 22:49

"Ironi" <@> skrev

> [...]
for
> krisehjælp!
> Jeg troede godt nok ikke, at folk var så liderlige og overfladiske.

Tja, velkommen til virkelighedens verden.

Venligst Anita

Fra : Ironi

Dato : 02-06-04 00:34

"Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> "Ironi" <@> skrev

> for
>
> Tja, velkommen til virkelighedens verden.

Hvis det her er virkelighedens verden, så vil jeg da overveje at forlade den
før tid!

Fra : PerX ...

Dato : 02-06-04 01:51

In article <40bd1262$0$216$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, "Ironi" <@>
says...
> "Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> læst

> Hvis det her er virkelighedens verden, så vil jeg da overveje at forlade den
> før tid!

God ide- Sæt et webcam på - vi oplever så sjældent noget !

Fra : Anita

Dato : 02-06-04 14:02

"Ironi" <@> skrev

> Hvis det her er virkelighedens verden, så vil jeg da overveje at forlade
den
> før tid!

Det er et frit land vi lever i.

Venligst Anita

Fra : Ironi

Dato : 02-06-04 20:54

> "Ironi" <@> skrev

> den
>
> Det er et frit land vi lever i.

OK, så pænt farvel!

Fra : Ironi

Dato : 02-06-04 20:54

"Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> "Ironi" <@> skrev

> den
>
> Det er et frit land vi lever i.

OK, så pænt farvel!

Fra : PerX ...

Dato : 02-06-04 01:51

In article <40bceff3$0$290$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, "Ironi" <@>
says...
> [...]
> denne her gruppe. Det er jo rystende læsning og jeg kan hurtigt få brug for

Det er normalt at have en sexdrift - os der ikke har det har brug for en
psykolog skal du nok se.