EverClean
Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 27-05-04 14:48

Jeg håber der er andre herinde der bruger EverClean grus ligesom mig og kan
komme med en anbefaling.

Jeg har hele tiden været trofast bruger af EverClean i varianten Fresh
Guard. Jeg havde en enkelt afstikker til Extreme Classic med det resultat at
Gizmo tissede på gulvet konsekvent til gruset var skiftet igen, så han er
ekstremt mærke-bevist

Men nu har jeg så fået det problem for første gang at pudderduften er
begyndt at genere mig når det bliver varmt i køkkenet hvor bakkerne står -
og det bliver jo nok bare værre når det bliver rigtig sommer.

Jeg overvejer derfor at købe en anden variant af EverClean når den sidste
kasse er tom om en uges tid, men hvad skal det være for en? Har selv
overvejet Heavy Duty fordi jeg har tre katte til at trampe rundt i to
bakker, men jeg er jo lidt nervøs for om gruset har en anden konsistens også
så Gizmo gør oprør. Kort sagt, er der nogen der ved hvilken variant der
svarer til FreshGuard - bare uden duft?

På forhånd tak for hjælpen.

Mvh Tina - og Gizzemissen (der forhåbentlig slipper for at forvandle sig til
Tissemissen den her gang )
--
www.1001kat.dk
- åbnede 15. maj i Randers

Fra : Camilla Baird

Dato : 27-05-04 16:14

Tina Susanne Johansson wrote:
> [...]
>
> På forhånd tak for hjælpen.
>
> Mvh Tina - og Gizzemissen (der forhåbentlig slipper for at forvandle sig til

Vi har prøvet flere EC varianter - både Fresh Guard og Heavy Duty - den
største forskel på de to er pudderet. I øjeblikket er vi på Less Track -
det er tungere i konsistensen, men efterlader ganske tigtigt ikke så
meget grus uden for bakken.
Måske kunne du prøve at blande Fresh Guard og Heavy Duty? Måske vil han
acceptere det - og måske vil du blive mindre generet af pudderduften.
mvh Camilla

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 27-05-04 21:34

Camilla Baird skrev i en meddelelse...

> Måske kunne du prøve at blande Fresh Guard og Heavy Duty? Måske vil han
> acceptere det - og måske vil du blive mindre generet af pudderduften.

Hej Camilla

Godt forslag - det tror jeg jeg vil prøve. Hvis jeg er heldig har en af mine
lokale dyrehandlere stadig EverClean på tilbud med tre kasser til to's
pris - så er muligheden der jo for at blande.

Mvh Tina
--
www.1001kat.dk
- åbnede 15. maj i Randers

Fra : Camilla Baird

Dato : 27-05-04 22:14

> [...]
> lokale dyrehandlere stadig EverClean på tilbud med tre kasser til to's
> pris - så er muligheden der jo for at blande.

Jeg ved godt, det er de færreste, der vil købe 9 kasser EC på en gang
(andre end opdrættere eller andre der har mange katte), men gør man det,
så får man 1 pakke gratis. De 9 pakker behøver, så vidt jeg ved, ikke at
være ens.
mvh Camilla

Fra : Leo Havmøller

Dato : 28-05-04 05:29

> [...]
> (andre end opdrættere eller andre der har mange katte), men gør man det,
> så får man 1 pakke gratis. De 9 pakker behøver, så vidt jeg ved, ikke at

Og man behøver heller ikke købe dem på een gang. Spørg efter det blå
rabat-kort, så får du bare et stempel hver gang du køber en, og den tiende
gratis.

Leo Havmøller.