IE 6 kører langsomt
Fra : Johnny Green

Dato : 27-05-04 14:52

Min IE 6, (bruger XP) er pludselig begyndt at kører meget langsomt på de
fleste sider. Siderne bliver vist korrekt, men det tager meget lang tid.
Internetforbindelsen er OK. Nogle sider kører helt normalt, f.eks. min
NetBank. Jeg har kørt SpyBot, defragmentering, regkleaner m.m. det hjælper
ikke. Jeg fornemmer at et eller andet i IE 6 er blevet beskadiget, men hvad.
Hilsen
Johnny G

Fra : John

Dato : 27-05-04 15:22

"Johnny Green" <nogen@microsoft.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Internetforbindelsen er OK. Nogle sider kører helt normalt, f.eks. min
> NetBank. Jeg har kørt SpyBot, defragmentering, regkleaner m.m. det hjælper

Har du også scannet for virus? Mvh John

---

Fra : Nicky Precht

Dato : 27-05-04 16:21

Johnny Green wrote:
> [...]
> ikke. Jeg fornemmer at et eller andet i IE 6 er blevet beskadiget, men hvad.

Du nævner ikke sletning af midlertidige internetfiler.
Jeg går ud fra at det er underforstået, men vil bare være sikker...

/Nicky

Fra : John

Dato : 27-05-04 16:33

"Nicky Precht" <nicky@anarki.dk> skrev i en meddelelse

> Du nævner ikke sletning af midlertidige internetfiler.
> Jeg går ud fra at det er underforstået, men vil bare være sikker...
>
> /Nicky

Hej Nicky, naturligvis! Men virus scanning er jo altid en go' begyndelse.
Mvh John

---