Dyr i bilen
Fra : Ukendt

Dato : 27-05-04 12:57

Hejsa

Er der nogen herinde, der ved i hvad størrelses-orden, bøder er for at have
dyr lukket inde i bilen i sommervarmen ?

Grunden til at spørger, er at jeg lige for en halv time siden, måtte ligge
øre til en masse ævl, fra en hidsig dame. Jeg havde igennem information i
indkøbscentret, tilkaldt bilens ejer, for at påpege, at hunden ikke kunne få
luft, ingen vand havde og at hunden var lukket inde i de der små kurvehuse,
der lige kan være på bagsædet, og at bilen stod i solen.

Bilen stod på P-pladsen da vi ankom, og stod der stadig da vi skulle køre,
hvilket andrager en lille times tid.

Personlig bliver jeg vred over en sådan hensynsløs opførsel. Men er jeg den
eneste ? Hva´ siger I andre ?

Mvh
Jan Rysz

Fra : Tommy

Dato : 27-05-04 13:34

Hun skulle have et spark og så ellers spærres inde i bilen i 2 timer.

Stupid bitch

Fra : x Vuf x

Dato : 27-05-04 21:13

Thu, 27 May 2004 14:33:49 +0200, Tommy wrote:

>Hun skulle have et spark og så ellers spærres inde i bilen i 2 timer.

FULDSTÆNDIGT enig!

--
Mvh Sonja P. sonpetnospam@pc.dk http://www.sonpet.dk

Der findes ikke så stort et problem,
at det ikke kan løses. Citat SEJ

Fra : MGA

Dato : 27-05-04 13:58

> Personlig bliver jeg vred over en sådan hensynsløs opførsel. Men er jeg
den
> eneste ? Hva´ siger I andre ?
>
> Mvh
> Jan Rysz

Nej, jeg bliver sgu også tosset over sådan noget - men jeg er sådan en - jeg
fik næsten tæsk af en svensker sidste år fordi hun klappede sin datter
(omkring 4 år) en på skallen midt på gågaden og jeg skældte hende hæder og
ære fra.

Du skal ikke holde op med at slås for dem der ikke selv kan - vi kan bedre
tåle skæld ud end de kan tåle vanrøgt.

Jeg ved ikke hvad bøden er, men jeg er sikker på at offentlig udskældning
virker fint også!

Mette

Fra : René Kofoed

Dato : 27-05-04 21:34

"Jan Rysz" <diverse[at]rysz[dot]net> skrev i en meddelelse
> [...]

> hvilket andrager en lille times tid.
>
> Personlig bliver jeg vred over en sådan hensynsløs opførsel. Men er jeg

Hej Jan.
Godt gået !!

Ved ikke om det giver bøde, men du kan altid ringe til politiet og melde det
!! Hvis det står rigtigt slemt til, tror jeg man slipper med en bøde, hvis
man tager sagen i egen hånd, og "befrier" vovse. Er ikke sikker, men mener
at der er noget om det. Politiet må vide det !!

Mvh Susanne.

Fra : Verner

Dato : 27-05-04 21:56

On Thu, 27 May 2004 22:34:06 +0200, "René Kofoed" <r-kofoed@email.dk>
wrote:

>Hvis det står rigtigt slemt til, tror jeg man slipper med en bøde, hvis
>man tager sagen i egen hånd, og "befrier" vovse. Er ikke sikker, men mener
>at der er noget om det. Politiet må vide det !!

Jeg er meget sikker på, at der falder en bøde for hærværk..

Verner

Fra : Susanne Andreasen

Dato : 27-05-04 22:07

Hej Jan.
Nej!!! du er bestemt ikke den eneste der reagere sådan ( Hurra for det) men
det er da utoligt at man hver eneste år både høre og læser om det.
Jeg ville absulut reagere hvis jeg så en hund sidde/ligge og have det skidt
på grund af at den ejer ikke tænker sig om og lader hunden være i bilen i
højt solskind og direkte i solen.
Jeg bliver bare så skide gal på hundens ejer, men hvis jeg kan se at det er
helt skidt så smadre jeg gerne ruden for at få hunden ud og hjælpe den. Det
er godt nok selvtægt, men hvad gør man ikke for at hjælpe hunden???. Ja! man
kan da også ringe til politi og Falck, men nogen gange kræver det handling
her og nu!!om jeg så selv skal betale for det så gør jeg det.
Rigtig godt gået af dig!!.
Mange Hilsner fra Susanne.