Premiere surprise
Fra : Christian

Dato : 27-05-04 09:48

Gad vide hvor gode vi er til at gætte premiere surprise film her i
dk.kultur.film.

Hvilken en kommer f.ex. i aften i Biocity Århus?

/Christian

Fra : Martin Møller

Dato : 27-05-04 12:07

Christian wrote:
> Gad vide hvor gode vi er til at gætte premiere surprise film her i
> dk.kultur.film.
>
> Hvilken en kommer f.ex. i aften i Biocity Århus?
>
> /Christian

Det får vi jo nok at se når folk har været i biffen i aften.

--
/Martin
- Ved svar på email - fjern SPAMFILTER i adressen.

Fra : Andrew

Dato : 27-05-04 15:16

> Gad vide hvor gode vi er til at gætte premiere surprise film her i
> dk.kultur.film.
>
> Hvilken en kommer f.ex. i aften i Biocity Århus?
>
> /Christian

HAJ!

"Eternal Sunshine of a spotless mind" - det kunne sata'n'edme være hyl!
Skal ikke i biffen iaften, men håber for jer der skal at det er dén! for jeg
tror det bliver årets bedste film!

Mvh Anders

Fra : Thomas Helvard

Dato : 27-05-04 17:05

Ja, det er jo nok desværre for tidligt at håbe på Hellboy

"Vi holder ikke op med at lege, fordi vi bliver gamle;
Vi bliver gamle, fordi vi holder op med at lege."

Fra : Thomas Helvard

Dato : 27-05-04 17:08

"Thomas Helvard" <helvard@fdf.dk> skrev i en meddelelse
> Ja, det er jo nok desværre for tidligt at håbe på Hellboy
>
> --

Eller Spiderman 2 for den sags skyld

Men 50 first dates?

- T

Fra : Rune Zedeler

Dato : 27-05-04 17:17

Thomas Helvard wrote:

> Men 50 first dates?

Nej. Den viste de for en måned siden.
Det bliver nok heller ikke Shrek II - da der også var animation (Terkel)
for to måneder siden.
Ved sgu ikke, hvad det bliver

-Rune

Fra : Thomas Helvard

Dato : 27-05-04 18:27

Sidste bud her på falderebet:

Whole Ten Yards

- T

----------------------------------

Fra : Jacob Andersen

Dato : 27-05-04 19:08

"Thomas Helvard" <helvard@fdf.dk> wrote in message
> Ja, det er jo nok desværre for tidligt at håbe på Hellboy

Jeg så en trailer af denne film. Den så sådan set sjov nok ud, men hvad sker
der med selve figuren? Kunne de ikke have lavet en ny model istedet for bare
at male Shrek rød og give ham horn?

/Jacob

--
"You think he didn't know the 8 points and how to end a life with a super
quickness?"

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 27-05-04 19:19

Jacob Andersen wrote:
> [...]
> hvad sker der med selve figuren? Kunne de ikke have lavet en ny model
> istedet for bare at male Shrek rød og give ham horn?

Du bedømmes hermed til enten 10 piskeslag på torvet, at blive dyppet i tjære
og rullet i fjer, eller at læse Mike Mignola's Hellboy tegneserie, der udkom
årevis før Shrek.

--
http://www.imdb.com/name/nm1507094/

Fra : Thomas Helvard

Dato : 27-05-04 23:17

"Jacob Skaaning" <jskaaning@tiscali.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
tjære
> og rullet i fjer, eller at læse Mike Mignola's Hellboy tegneserie, der

Hørt!

Hellboy vises i BioCity/Århus d. 4. juni som led i 'Verdens
Billeder'....what ever the hell that is

- T

Fra : Jacob Andersen

Dato : 28-05-04 01:02

"Jacob Skaaning" <jskaaning@tiscali.invalid> wrote in message

> [...]
> tjære
> og rullet i fjer, eller at læse Mike Mignola's Hellboy tegneserie, der

Jeg sagde jo ikke de skulle lave den helt anderledes, men ALT ved Hellboys
ansigt mindede mig om Shrek. En FILM der kom før Hellboyfilmen.

/Jacob

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 30-05-04 11:50

Jacob Andersen wrote:
> [...]
>
> Jeg sagde jo ikke de skulle lave den helt anderledes, men ALT ved
> Hellboys ansigt mindede mig om Shrek. En FILM der kom før

Og alt ved Hellboy's ansigt minder om Hellboy, en tegneserie som kom før
Shrek. Jeg syntes ikke at de skulle ændre på udseendet af hovedpersonen,
bare fordi han ligner en person i en film, der udkom efter tegneserien.
Jeg syntes iøvrigt overhovedet ikke at han ligner Shrek. Han ligner Hellboy
som han ser ud i tegneserien, med et strejf af Ron Perlman, som iøvrigt ser
ud til at passe perfekt til rollen.

--
http://www.imdb.com/name/nm1507094/

Fra : Rune Zedeler

Dato : 27-05-04 23:51

Christian wrote:

> Hvilken en kommer f.ex. i aften i Biocity Århus?

Jersey Girl.

http://www.imdb.com/title/tt0300051/

Den var pinligt dårlig - imho - og i størstedelen af fremmødte publikums ho.

(Men den har jo fået 6.5 på imdb så nogen må vel kunne li' den. Liv
Tyler er dejlig. Jo hun er.)

-Rune (der dog må indrømme at han grinede flere gange under filmen. Den
havde sine øjeblikke)­­

Fra : Thomas Helvard

Dato : 27-05-04 23:58

> [...]
> Tyler er dejlig. Jo hun er.)
>
> -Rune (der dog må indrømme at han grinede flere gange under filmen. Den

Ja, den havde sine øjeblikke, men noget af en chick-flick...lidt anderledes
Kevin Smith film

Normalt er jeg ikke til Liv Tyler, men hun var da meget mums i den

- T

Fra : Christian

Dato : 28-05-04 10:43

On Fri, 28 May 2004 00:51:18 +0200, Rune Zedeler <rz@daimi.au.dk>
wrote:

>Jersey Girl.
>
>http://www.imdb.com/title/tt0300051/
>
>Den var pinligt dårlig - imho - og i størstedelen af fremmødte publikums ho.

Enig. Det var jo bare en Barbara Cartland lyserød roman. Kunne slet
ikke genkende Kevin Smith i den.

>(Men den har jo fået 6.5 på imdb så nogen må vel kunne li' den. Liv
>Tyler er dejlig. Jo hun er.)

Tror de 6 af de, er givet fordi man sidder og bliver lidt smålun på
hende ;)

>-Rune (der dog må indrømme at han grinede flere gange under filmen. Den
>havde sine øjeblikke)­­

Der var 2 gode grin i den, men ikke nok til at man skulle udholde de
ulideligt lange sekvenser med sørgelig musik og Ben Affleck.

<comic book guy> Worst...movie...ever...</comic book guy>

/Christian

Fra : N/A

Dato : 31-05-04 00:22

Fra : PerX ...

Dato : 31-05-04 00:22

In article <c95r3a$63f$1@news.net.uni-c.dk>, rz@daimi.au.dk says...
> (Men den har jo fået 6.5 på imdb så nogen må vel kunne li' den. Liv
> Tyler er dejlig. Jo hun er.)

Hvis man kan se bort fra hun ligner sin far ;)

Fra : Ironi

Dato : 31-05-04 02:11

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse
> In article <c95r3a$63f$1@news.net.uni-c.dk>, rz@daimi.au.dk says...
>
> Hvis man kan se bort fra hun ligner sin far ;)

Haha.