Problem med visse hjemmesider med 56k mode~
Fra : Ukendt

Dato : 27-05-04 02:38

Hejsa.

En af mine venner har problemer med at se visse hjemmesider.

Hans PC er ny, med Win. XP som jeg har installeret og opdateret med alle
tænkelige opdateringer som flash - java mm.

Hos mig virkede alt som det skulle, og vores klubs hjemmeside gik fint
igennem. Jeg kører med kabelinternet med1.024 k.Bit

Hos min ven som kører med gammeldaws modem med håndsving (56 k.bit), starter
problemerne. Vores klubs hjemmeside virker ikke hos ham, bortset fra at han
i ny og næ er heldig med at få siden vist, med det er sjældent det sker.

Så prøvede vi inde ved hans nabo, som også kører 56 k.Bit og naboen har
samme problemer som min ven.

Længere nede af vejen bor der en ung fyr der har set lyset, og som kører
Adsl. med 2.048 k.bit
Her er der ingen problemer med at se klubbens hjemmeside.

Nu er mit spørgsmål om der kan være en slags "timeout" på browseren, som
gøre at den sædvanlige meddelelse med at "siden kan ikke vises" kommer, Pga.
den langsomme modemhastighed. ???

Når modemet kobler op, forhandler det sig frem til en hastighed mellem 42 &
46 k.bit.

Hjemmesidens addr. er:
http://www.mc-customania.dk/

Mvh.
Michael

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 27-05-04 08:17

Hard-Azz wrote:
<snip>
> Nu er mit spørgsmål om der kan være en slags "timeout" på browseren,
> som gøre at den sædvanlige meddelelse med at "siden kan ikke vises"
> kommer, Pga. den langsomme modemhastighed. ???

Jeg har ingen problemer.
Opera 7.21, og modem med håndsving

--
mvh Søren Nielsen