standard webbrowser?
Fra : Popeye

Dato : 26-05-04 21:34

Hvordan gør jeg Mozilla til min standard webbrowser istedet for Explorer som
jeg ikke kan bruge mere pga. spyware, hijacker?

Jeg har lagt Mozilla ind.

Peter

--
"Eventuelle stavefejl er opstået under transmission"

Fra : Tobias Nielsen

Dato : 26-05-04 21:48

"Popeye" <popeye(fjern-dette)@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan gør jeg Mozilla til min standard webbrowser istedet for Explorer
som
> jeg ikke kan bruge mere pga. spyware, hijacker?

Hvis du har windows XP og installeret service pack 1, kan du via start
menuen vælge "angive programadganag og standarder"
MEN
Du kunne jo også fjerne de programmer der forhindrer dig i at bruge IE.

Du kan prøve, at hente programmet ad-ware, der sikkert kan hjælpe dig en
lang del af vejen, ellers søg google for alternativer:
Hent det her: http://www.lavasoftusa.com/support/download/

Hilsen Tobias

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 26-05-04 22:06

"Popeye" <popeye(fjern-dette)@mail.tele.dk> skrev :

>Hvordan gør jeg Mozilla til min standard webbrowser istedet for Explorer som
>jeg ikke kan bruge mere pga. spyware, hijacker?

Edit => Preferences => System
--
Knud
http://hjemmesider.frac.dk