Metallica Parken!
Fra : MJ23

Dato : 26-05-04 21:11

Hejsa!

Hvis der er nogen der er interesseret i at få en koncert med Metallica fra
parken i aften, så tjek: www.livemetallica.com ca fredag, der kan den købes
lovligt fra Metallicas side for ca 60 kr incl covers til.
Har købt et par stykker fra den side. De er OK!

/Martin

Fra : Jacob

Dato : 28-05-04 23:30

On Wed, 26 May 2004 22:10:49 +0200, MJ23 wrote:

> [...]
> lovligt fra Metallicas side for ca 60 kr incl covers til.
> Har købt et par stykker fra den side. De er OK!

Ja så er det blevet Fredag aften og der er nu gået 48 timer. Er der nogle
der har erfaringer med hvor lang tid det faktisk tager før koncerterne er
oppe og klar?

-Jacob

Fra : Jacob

Dato : 30-05-04 19:03

On Sat, 29 May 2004 00:30:17 +0200, Jacob wrote:

> Ja så er det blevet Fredag aften og der er nu gået 48 timer. Er der nogle
> der har erfaringer med hvor lang tid det faktisk tager før koncerterne er
> oppe og klar?

Så er det blevet søndag aften Vi nærmer os de 96 timer. Gad vide om det
er fordi det er weekend (det var det jo ikke de første 48 timer) eller
måske nogle problemer med lyden da det hele røg sig en tur under "whereever
I may roam". I så fald kunne man da godt lige annoncere det

Vente... vente...

-Jacob

Fra : Jacob

Dato : 03-06-04 15:21

On Sun, 30 May 2004 20:03:01 +0200, Jacob wrote:

> [...]
> måske nogle problemer med lyden da det hele røg sig en tur under "whereever
> I may roam". I så fald kunne man da godt lige annoncere det

Ved ikke om der er nogle der læser det her men poster lige alligevel. Jeg
skrev til livemetallica i går og fik svar i dag på forsinkelsen:

"We are very sorry for the delay in posting the European shows, but due to
intense travel schedules for the crew, power issues, and poor internet
connections, we have not been able to make the shows available just yet.
However, all shows from the European tour (with the exception of Paris)
will be available for download as soon as possible."

På hjemmesiden har de nu også skrevet det og under Paris showet (ja jeg var
lige lidt nysgerrig) står der følgende:

"*due to the extremely high fees charged by the venue for us to record our
own show, unfortunately the Paris show will not be available for download."

Bare lige en update
-Jacob