En tur til Spanien....
Fra : Trine A.

Dato : 26-05-04 21:22

Hejsa Gruppe

Vi har tænkt os at køre et "smut" til Spanien i vores sommerferie, og ville
jo frygteligt gerne have Bosse med....Vi ved endnu ikke helt hvilken vej ned
vi kører...

Hvad gør man så?? skal han være i bur?? hvilke vaccinationer skal han have??
skal han i karantæne??

Mange hilsener
Trine

Fra : Battlefield´s

Dato : 26-05-04 21:25

"Trine A." <ta@kirstein.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
ned
> vi kører...
>
> Hvad gør man så?? skal han være i bur?? hvilke vaccinationer skal han

Hej Trine
Dette er Fødevaredirektoratets hjemmeside med oplysninger:

http://www.foedevaredirektoratet.dk/Dyr/Rejse_med_kaeledyr/Liste_over_lande/spanien.htm

Hilsen Vibeke

---

Fra : Trine A.

Dato : 27-05-04 18:18

> Hej Trine
> Dette er Fødevaredirektoratets hjemmeside med oplysninger:

> [...]

Hej Vibeke

Tusind tak, vil straks gå ind og læse

Hilsen
Trine

Fra : Coppi

Dato : 27-05-04 18:55

"Hej Trine.

Nu ved jeg jo ikke hvornår I skal afsted.

Men tænk lige over hvor varmt der er i en bil og hvor varmt der er i Spanien
på den her tid af året.

Hvis I skal afsted indenfor de næste par måneder eller 3, så tror jeg helt
ærligt, det vil blive et mareridt både for hunden og jer.

Min bror importerede en hund fra Kreta, han boede dernede 3 måneder i
sommerperioden, dernede klippede de hundene skallede om sommeren.

Hunden skal sidde mindst 4-5 dage i bilen, jeg synes altså det er synd, at
tage ham med.

coppi

Fra : Trine A.

Dato : 05-06-04 08:49

"Coppi" <annie321@privat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> sommerperioden, dernede klippede de hundene skallede om sommeren.
>
> Hunden skal sidde mindst 4-5 dage i bilen, jeg synes altså det er synd, at

Hej Coppi

Du har fuldstændig ret Vi har nu snakket med et par dyrlæger og har
besluttet os for ikke at tage ham med.

Mvh.
Trine