Startside
Fra : Rosander

Dato : 26-05-04 19:38

Hej.

En bekendt af mig har fået et program ind på sin maskine, som ligger en
anden startside ind i IE hver gang han har fjernet den, er der nogle her
der kan sige mig hvor dette program ligger så vi kan fjerne det.
Det ligger ikke i start menuen og heller ikke iblandt ikonerne nederst i
højre hjørne af browseren

MVH.
Rosander

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 26-05-04 20:01

Rosander wrote:
> [...]
> det.
> Det ligger ikke i start menuen og heller ikke iblandt ikonerne

www.spywarefri.dk find spybot og/eller Ad-aware.
Husk programmerne skal opdateres lige som antivirus. Spybot har
evnen til at lukke af for mange af disse hijacks ved at benytte
"Immunisering".

Hvis det ikke hjælper så brug google og søg på "remove" og navnet på
serveren "domæne.xx"

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk

Fra : Gevaldi

Dato : 26-05-04 20:24

Rosander skriblede:
> [...]
> det.
> Det ligger ikke i start menuen og heller ikke iblandt ikonerne

Du kan prøve at hente CWShredder her:

http://www.spywareinfo.com/~merijn/downloads.html

--
/Gevaldi

Fra : Rosander

Dato : 31-05-04 16:59

"Gevaldi" <georg_valdi@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Du kan prøve at hente CWShredder her:
>
> http://www.spywareinfo.com/~merijn/downloads.html

Hej .
Tak for jeres svar, CWShredder fjernede programmet uden problemer.

MVH.
Rosander