"Mio fristes af nabokonen";-)
Fra : Lyrik

Dato : 26-05-04 12:50

http://lyrik.homepage.dk/film/Naboenskat.wmv

Naboens kat gør sig lækker ca. 3,9 megabyte, wmv-9 Windowsformat.

Hilsen
Jens

Fra : Ann

Dato : 26-05-04 13:26

"Lyrik" <lyrikfjern@heaven.dk> skrev i en meddelelse
> http://lyrik.homepage.dk/film/Naboenskat.wmv
>
> Naboens kat gør sig lækker ca. 3,9 megabyte, wmv-9 Windowsformat.
>
> Hilsen
> Jens

Hvor er de dejlige begge to
Tak for kigget!

Venlig Hilsen Ann

http://www.capri.dk

Fra : Battlefield´s

Dato : 26-05-04 13:22

> [...]
> http://lyrik.homepage.dk/film/Naboenskat.wmv
>
> Naboens kat gør sig lækker ca. 3,9 megabyte, wmv-9 Windowsformat.

Hej Jens
Denne gang kunne jeg se filmen uden problemer, sikke Mio er vokset, selvom
man jo ikke ser meget af ham.
Flot nabokat!
Hilsen Vibeke, der nok skal hilse Mios bror.

---

Fra : zasha

Dato : 26-05-04 15:09

> [...]
> http://lyrik.homepage.dk/film/Naboenskat.wmv
>
> Naboens kat gør sig lækker ca. 3,9 megabyte, wmv-9 Windowsformat.

Dejlig lille film, og flotte katte...naboens ligner jo min Miver :)
Bare vent et par måneder, så er Mio nok ikke så kry ;)

--
Hilsen Miver og Mulle's mor Heidi

http://hei.homepage.dk
og
http://www.onlinesalg.dk/default.asp?Firmaid=3636

Fra : Britta Sørensen

Dato : 26-05-04 22:18

> [...]
> http://lyrik.homepage.dk/film/Naboenskat.wmv
>
> Naboens kat gør sig lækker ca. 3,9 megabyte, wmv-9 Windowsformat.

Hej Jens.

Dejlig lille film, sikke lækre begge katte er på hver sin måde *ss*
De er da helt kanon søde misser som de teer sig.
Jeg kan godt se der er lidt vej til Mio bliver så stor

Mange glade hilsner Britta

Fra : Lyrik

Dato : 27-05-04 23:32

"Britta Sørensen" <felix-abe@sol.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> De er da helt kanon søde misser som de teer sig.
> Jeg kan godt se der er lidt vej til Mio bliver så stor

Tak til trådens venlige missedamer Det er altid en fornøjelse at besøge
damerne

Hilsen
Jens