dvdzone = dårlig sevice
Fra : Martin Møller

Dato : 26-05-04 12:46

Når man skriver til dvdzone og spørger hvad nummer på ventelisten man er til
en given film man har ventet på i flere måneder svarer de bare at det kan de
ikke fortælle. Det er kun deres system der ved det. Det er da dårlig service
så det basker

--
/Martin
- Ved svar på email - fjern SPAMFILTER i adressen.

Fra : Zif

Dato : 27-05-04 07:20

Kan kun være enig, derfor kører jeg kun med Digitarian nu, de
har noget bedre service, og dag til dag levering.

Aldrig noget med at det tager 5 dage før de modtager de dvd'er man
sender retur.

Zif

Fra : Martin Møller

Dato : 27-05-04 09:08

Zif wrote:
> Kan kun være enig, derfor kører jeg kun med Digitarian nu, de
> har noget bedre service, og dag til dag levering.
>
> Aldrig noget med at det tager 5 dage før de modtager de dvd'er man
> sender retur.

Kan man få oplyst der hvad nummer på ventelisten man er til en film?

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 27-05-04 09:39

"Martin Møller" <martinboy@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Kan man få oplyst der hvad nummer på ventelisten man er til en film?
> --
I hvert fald ikke via hjemmesiden!
De er også ret tit helt omme på side 3 på min ønskeliste for at finde
filmtitler
Til gengæld er jeg oxo meget tilfreds med leveringshastigheden.

Vil man ha en bestemt film nu og her, går man i Blockbuster og lejer den.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Fra : Zif

Dato : 28-05-04 10:14

Tror ikke man kan få oplyst hvad nummer man ligger, jeg har
også haft spurgt dem via mail, der svarede de bare at det ikke
kunne lade sig gøre.

Zif