Office 2003 - SP8 opdatering...
Fra : Neuhafen

Dato : 26-05-04 10:06

Jeg har for nyligt installeret Office 2003.

Nu skal jeg så lave en database i Access, men får en besked om at jeg skal
opdatere min Jet 4 til Service Pack 8 (SP8)

Den eneste version jeg kan finde på MS hjemmeside er en Engelsk version, som
jeg ikke kan få lov at installere på grund at forkert sprog...

Hvad kan jeg så gøre... Nogle ideer ???

Takker
Neuhafen

*****
Member of the Nordic Association of Freight Forwarders. All Services
rendered are subject to the General Conditions of the Nordic Association of
Freight Forwarders (NSAB 2000). Under these conditions our liability for
loss of, deterioation of or damage to goods is limited to SDR 8.33 per kg.
and our liability for delay is limited to the amount of the freight, but not
exceeding SDR 50,000 per order. In connection with storage, the freight
forwarder's total liability for damage is limited to SDR 500,000 for any
incident of damage ocurred (par.27). Special attention is directed to the
stipulations that claims against the freight forwarder are statute-barred
after one year (par.30) and the lien of goods (par.14) applies to both
current and previous claims. Claims for freight etc. must be honoured
regardless of the terms of delivery under the contract of sale or freight
agreement (par.10).

Fra : Gevaldi

Dato : 26-05-04 11:10

Neuhafen skriblede:
> [...]
>
> Den eneste version jeg kan finde på MS hjemmeside er en Engelsk
> version, som jeg ikke kan få lov at installere på grund at forkert

Ligger den ikke på office cd'en.

Læs venligst dette og indret din
signatur iht. de vedtagne regler:

/Gevaldi

Fra : Neuhafen

Dato : 26-05-04 12:48

Nej, desværre ligger den ikke på CD'en...

Den meddelelse der kommer frem siger, at jeg kan opdatere på MS
hjemmeside...
Som sagt, ligger der her KUN en engelsk version, som ikke kan bruges...

Beklager signaturen på mit tidligere indlæg... Det er fra min arbejds email
!!!

Fra : Mads Kristensen

Dato : 27-05-04 20:31

> Den meddelelse der kommer frem siger, at jeg kan opdatere på MS
> hjemmeside...

Ligger den ikke på windowsupdate.com under "anbefalede opdateringer"?

Mvh. Mads