Rør med postdanmark - erfaring
Fra : EC

Dato : 26-05-04 08:51

Nogen som har erfaring med at modtage rør med posten ?

Har købt et par i www.akvarieudstyr.dk og regner med
de sender med postdanmark - holder de til det ?

--

/ Jesper

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 26-05-04 14:11

EC skrev i et indlæg på usenet:
> [...]

Jeg har fået sendt rør flere - og det er gået fint - det var vistnok fra
Akvarie West - og de havde puttet dem inden i et kraftigt paprør - og
det gik fint, men jeg ved ikke hvordan Akvarieudstyr.dk pakker dem ind ?

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : MuLLe

Dato : 29-05-04 16:08

Jesper skrev:
> [...]

Det er ikke noget problem.
I skal bare åbne pakken, MENS budet er der.
Hvis det så er i stykker, så nægter i bare modtagelsen.
Kontakter forretningen og får dem til at sende nye vare.
Så skal post danmark erstatte varen...

MvH MuLLe

Fra : Jespo

Dato : 29-05-04 16:13

Får man lov til at åbne pakken FØR man kvittere/modtager ?

--

Jesper

Fra : MuLLe

Dato : 29-05-04 18:48

Jesper skrev:
> Får man lov til at åbne pakken FØR man kvittere/modtager ?

Ja det kan du, men først skal du skrive "modtaget med forbehold".
Så hvis pakken fejler noget, kan du give posten pakken med igen.
Jeg så det i rene ord for pengene (tror jeg nok det var)
Men jeg har brugt det siden, og det har reddet mig to gange.
Men skal ikke finde sig i noget, så hvis posten siger at han har travlt.
Så skal i bare insistere, så bliver han nok.

MvH MuLLe