Katie Melua.
Fra : Ironi

Dato : 25-05-04 22:19

Jeg har lige hørt nummeret "The Closets Thing To Crazy" med hende. Et
fremragende nummer som appelerer til min bløde side.
Kan hendes album anbefales?

Fra : Kim Petersen

Dato : 25-05-04 22:33

> Jeg har lige hørt nummeret "The Closets Thing To Crazy" med hende. Et
> fremragende nummer som appelerer til min bløde side.
> Kan hendes album anbefales?

Bestemt. De første par lyt var ikke så gode, men så lige pludselig slog det
klik, og jeg synes det er en ganske god plade. Jeg vil ikke påstå at jeg
bryder mig om alle sange, der er et par få der ikke fanger mig helt, men
resten er det hele værd.

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 26-05-04 12:02

Ironi skrev :
> Jeg har lige hørt nummeret "The Closets Thing To Crazy" med hende. Et
> fremragende nummer som appelerer til min bløde side.
> Kan hendes album anbefales?

Jeg er ret glad for det. Nuvel "Crazy" er det bedste nummer, men hun sønger
stille og roligt gode tekster til gode melodier.
Et godt album, iøvrigt med en lille video på. Jeg købte mit fra CD-Wow.com
8,99£ incl porto.
Se i øvrigt mit indælæg om Mocking Bird d.9.5.04 21.45

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/