Il diavolo in corpo
Fra : Helene Deutsch

Dato : 02-05-01 15:11

Hej,

Er der ikke nogen her der kan hjælpe mig? Jeg leder efter en italiensk
film der hedder: "Il diavolo in corpo" med Maruschka Detmers i en af
hovedrollerne. Den er en grænseoverskridende film, da der forekommer oralsex
i denne film, der ellers er mainstream. Vel at mærke oralsex der gives og
modtages af filmens hovedrolleskuespillere! Der findes 2 versioner af denne
film. En censureret og en ucensureret version. Jeg leder efter den
ucensureret version og vil gerne høre om der er nogen her der ligger inde
med en kopi eller der ved hvor jeg skal gå hen for at få en kopi eller noget
helt andet!!! Jeg vil bare gerne ha' lidt hjælp til at fingrene i en kopi...

På Forhånd Tak.

Fra : TrustNo1/HK

Dato : 05-06-01 23:57

On Wed, 2 May 2001 16:10:57 +0200, "Helene Deutsch" <hdeutsch@mail.dk>
wrote:

> [...]
> helt andet!!! Jeg vil bare gerne ha' lidt hjælp til at fingrene i en kopi...

Hej jeg er klar over at dette er lidt sent, men jeg håber du optog
den, da TV2 viste den, for det var den ucensurerede udgave.

vh.

Henrik

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 13-06-01 12:20

TrustNo1/HK <hk72@hotmail.com> skrev bl.a. i en

italiensk film der hedder: "Il diavolo in corpo" med Maruschka Detmers i
en af hovedrollerne. (...) Jeg vil bare gerne ha' lidt hjælp til at
fingrene i en kopi...

> Hej jeg er klar over at dette er lidt sent, men jeg håber du optog
den, da TV2 viste den, for det var den ucensurerede udgave.

> vh.
>
> Henrik

Ja TV2 viste filmen [da.: Djævelen i kroppen] lørdag den 2. dennes.
Og jeg undrer mig stadig: vár det virkelig den samme slutning
filmen havde 'nu' som da den gik i Grand i København i oktober 1986???
Jeg synes bestemt den dengang endte med at Guilia begår selvmord ved at
rulle sig ned fra kanten af en altan eller terrasse.
Hvis jeg husker forkert - hvad hedder så den anden film jeg tænker
på der (også?) blev vist i bifferne midt i 80'erne???

Mvh.: Jørgen

--
Hamigen's HomePage: www.grandt-aarhus.dk ### Film skal selvfølgelig
ses i biffen - og spillefilm i tv naturligvis i deres rigtige format...!