Mozilla og passwords
Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 25-05-04 18:47

Greetings!

Jeg har installeret Mozilla 1.6. Hvordan får jeg mine passwords med
fra den gamle installation (jeg har gemt alle filer)?

Med venlig hilsen
Jesper G. Poulsen

Fra : Stig Nygaard

Dato : 25-05-04 20:02

Hej Jesper

Jesper G. Poulsen wrote:
> Jeg har installeret Mozilla 1.6. Hvordan får jeg mine passwords med
> fra den gamle installation (jeg har gemt alle filer)?

Hvis du kører med samme profil som før, så burde det ske helt automatisk.

Mvh. Stig
www.rockland.dk

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 25-05-04 22:52

Stig Nygaard wrote:

> Hvis du kører med samme profil som før, så burde det ske helt
> automatisk.

Det gør jeg ikke. Windows er en clean installation og det er Mozilla
også. Den gamle Mozilla var 1.0 - nu ville jeg prøve 1.6. Jeg vender
tilbage til 1.0 hvis jeg ikke finder en løsning meget snart.

Jesper G. Poulsen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-05-04 23:58

Prøv med http://backup.jasnapaka.com/
--
Knud
http://hjemmesider.frac.dk

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 26-05-04 00:21

Knud Gert Ellentoft wrote:

> Prøv med http://backup.jasnapaka.com/

Den kan kun virke hvis den kan se den gamle installation. Den gamle
installation er ikke eksisterende; der kun en samling filer.

Hvilke filer skal hvorhen?

Jesper G. Poulsen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 26-05-04 00:32

Jesper G. Poulsen wrote:

> Jeg har installeret Mozilla 1.6. Hvordan får jeg mine passwords med
> fra den gamle installation (jeg har gemt alle filer)?

Jeg fandt en løsning.

Jeg kopierede alle filer tilbage på plads og fjernede den nye profil.
Ved opstart vil Mozilla ha' en profil og så opretter man en profil med
det gamle profilnavn. Mozilla overtager så den gamle profil.
Sært at der ikke står noget om det på de officielle kanaler.

Jesper G. Poulsen