Idé'er søges !
Fra : Jessen

Dato : 25-05-04 17:08

Hej Ng.

Har planer om at starte en 200L's tank op med scalare på sandbund, nogen der
har erfaring med dette ? hvad fisk kunne "i" ellers have puttet i sammen med
scalarere og hvor mange ville i putte i ?
Inspiration & idé'er søges

M.V.H

D. Jessen

Fra : Alex W

Dato : 25-05-04 18:23

> [...]
med
> scalarere og hvor mange ville i putte i ?

Scalare og Rød neon går sammen i naturen. Dette ville være en fin
sammensætning.

/Alex W

Fra : J.B.

Dato : 25-05-04 18:43

Hej!

Scalarer er helt vilde med "vertikale" gemmesteder f.eks. tynde bambus der
skruess på en plade. Pladen lægges i bunden INDEN sandet kommer i. Man kan
også bruge høje tynde planter.
Der er med andre ord en grund til at scalarernes striber går oppefra og ned.

Ps. Indretningen kaldes vist også for "gammel siv-skov".

M.v.h.
Jon Batsberg

Fra : Lars Stigaard

Dato : 25-05-04 19:01

Hey
Jeg har scalare, kileplet og kribensis + et par maller til at gå i min 250ér
med sandbund og de går fint i spænd sammen :)