At være hund i Oslo
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 25-05-04 11:46

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/oslo/article795545.ece

I og for sig synes jeg at det er i orden, at man kan få bøder for at
lade sin hund løbe løs, når den er til fare for f.eks. dyrelivet i et
område. Men at man ligefrem risikerer at få aflivet eller
tvangsfjernet sin hund efter 3 advarsler, er godt nok lige i
overkanten.

Men det ville da være rart med nogle lempeligere regler her i landet.
F.eks. en udvidelse af områderne hvor hunde må løbe løs i
vinterhalvåret.

Mvh Trine

http://www.triane.dk, billig og god overnatning i Nordjylland
Spændende butik med stort udvalg i kurve og sæsonpynt

Fra : Martin Vollert

Dato : 25-05-04 23:33

"Trine Kornum Christiansen" <news@trinekc.dk> wrote in message
> [...]
> område. Men at man ligefrem risikerer at få aflivet eller
> tvangsfjernet sin hund efter 3 advarsler, er godt nok lige i

på den anden side.
Som et voksent meneske der har fået af vide 3 GANGE at din
hund ikke må løbe løs Pga. Bla Bla så er man nok heller ikke
stor nok til at opdrage sin hund.
Men kan godt se din point.

> Men det ville da være rart med nogle lempeligere regler her i landet.
> F.eks. en udvidelse af områderne hvor hunde må løbe løs i
> vinterhalvåret.

Jep det savner jeg sgu også her i Randers, kender pt 2 stedrer,
det ene er godt men langt væk det andet tæt men knapt så godt.

--
Hilsen Martin.