forhandler af træningsveste søges
Fra : trinity

Dato : 25-05-04 09:15

Hej

Jeg købte sidste år en træningsvest på schæferhundeklubbens
hovedavlsskue (HAS)
og nu vil jeg gerne købe et par stykker til, men kan ikke finde nogen
forhandlere på nettet.
Det drejer sig om nogle kraftige nylon træningsveste med mange
lommer...jeg mener at firmaet hedder noget i retning af Dammand? men
der er flere der forhandler ved jeg...mit problem er så at der er
svære at finde når man altså ikke lige møder dem på HAS eller tilDM
eller noget i den retning.
Jeg har ledt med lys og lygte på netter men kan ikke finde noget...
Er der nogen der kan hjælpe med WEB adr. eller tlf. nr. på forhandler
eller impotør?

Mvh
Trinity

Fra : Benny Mortensen

Dato : 25-05-04 10:41

"trinity" <trinityolsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har ledt med lys og lygte på netter men kan ikke finde noget...
> Er der nogen der kan hjælpe med WEB adr. eller tlf. nr. på forhandler

Hej Trinity

Det er sikkert ikke dem som du savner, men hvis du bor i nærheden af et
Bil-Tema så har de to forskellige typer. En med en masse små lommer (
Herremodel ) Desværre vist bare med nogle temmeligt dårlige lynlåse ( Mit
eget umiddelbare indtryk ) samt en blå damemodel, med knap så mange, men til
gengæld noget større lommer, og hvor lynlåsene forekommer ikke så lidt
bedre, og desuden med stor lomme på ryggen, men som man kommer ind i
sidelæns.

M.V.H.....Benny..

Fra : Winther

Dato : 25-05-04 13:52

Prøv www.Dogsport.dk under træningsveste, der er et par modeller...

Fra : René Kofoed

Dato : 26-05-04 08:41

"Winther" <Falk-Petersen@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> "trinity" <trinityolsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Prøv www.Dogsport.dk under træningsveste, der er et par modeller...

Hejsa Trinity.

Købte også en af de veste, og ovenstående adresse er til den mand, som
solgte veste på HAS.

Mvh Susanne.

Fra : kim

Dato : 25-05-04 15:25

> [...]
> Jeg har ledt med lys og lygte på netter men kan ikke finde noget...
> Er der nogen der kan hjælpe med WEB adr. eller tlf. nr. på forhandler

Hej prøv www.dammann-hund.dk
Vh. Kim

Fra : trinity

Dato : 27-05-04 08:56

Hej

Tak for hjælpen - jeg fandt lige det jeg søgte )