Siemens M35i
Fra : Møgelmose

Dato : 02-05-01 14:14

Er der nogle der har nogle sjove tricks til Siemens M35i.....!
Datakabel er ingen hindring!
Jeg så engang noget med at man kunne lave en slags operatørlogoer med
datakabel...
Hvad mere er der at lave med den?

--
MVH.
Hans-Jacob

Fra : Morten Lynnerup

Dato : 02-05-01 16:23

Prøv www.s25atonce.de udmærket program dog kun på tysk.

Morten

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 06-05-01 15:02

"Møgelmose" <mogel@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogle der har nogle sjove tricks til Siemens M35i.....!

Prøv evt.
http://www.m35world.de/
http://www.s35world.de/
Der plejer at være meget sjovt, og ellers er der nogle links

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855