William Hung
Fra : Michael-7500

Dato : 24-05-04 19:18

Ikke om jeg fatter hvorfor den mand kan få _så_ stor opmærksomhed. Hvad får
nogen (læs _så_ ufattelig mange mennesker) til at købe hans plade? Har folk
for lidt at gå op i?

Michael

Fjern "FJERN" i mail-adr. ved svar
Brugt pigetøj sælges: www.sitecenter.dk/pigetoej
Brugt drengetøj sælges: www.sitecenter.dk/drengetoej

Fra : Peter Juhl

Dato : 24-05-04 20:11

Michael-7500 wrote:

> Ikke om jeg fatter hvorfor den mand kan få _så_ stor opmærksomhed.
> Hvad får nogen (læs _så_ ufattelig mange mennesker) til at købe
> hans plade? Har folk for lidt at gå op i?

Hung er da en fed joke - jeg håber personligt at han kommer til at
sælge flere plader end alle de "supertalenter", som kan mases ned i
et latterligt TV-Show tilsammen.

Og hvem har ikke altid manglet en CD med en "japaner", der synger
falsk over et sæt dårlige popsange?

/Peter

Fra : Brian

Dato : 24-05-04 20:17

Hejsa

Peter Juhl skrev:

> Og hvem har ikke altid manglet en CD med en "japaner", der synger
> falsk over et sæt dårlige popsange?

Jeg har ikke..... før jeg hørte Hong King-Kong

På en måde virker det så naivt, at man næsten får ondt af tossen.
På den anden side, er det sgu god underholdning.

/Brian

Fra : Morten Holberg Niels~

Dato : 24-05-04 23:12

"Peter Juhl" <spam.min@postkasse.com> skrev i en meddelelse

> Hung er da en fed joke - jeg håber personligt at han kommer til at
> sælge flere plader end alle de "supertalenter", som kan mases ned i
> et latterligt TV-Show tilsammen.

På den konto er jeg 110 % enig :)

Mvh

MH

Fra : Lars Ehlers

Dato : 25-05-04 07:09

On Mon, 24 May 2004 20:18:16 +0200, "Michael-7500"
<michael-7500@FJERNmail.dk> wrote:

>Ikke om jeg fatter hvorfor den mand kan få _så_ stor opmærksomhed. Hvad får
>nogen (læs _så_ ufattelig mange mennesker) til at købe hans plade? Har folk
>for lidt at gå op i?

Jeg tror, at man skal være bidt af American Idol for at kunne
værdsætte William Hung som en joke. Der er masser af dårlige sangere,
men her er en, som godt ved det, og på en sjov charmerende måde laver
lidt PR på den konto. Han skulle nok aldrig have udgivet en CD, man er
nødt til at se hans optræden for at kunne forstå joken.

Jo, jeg er selv bidt af American Idol, jeg håber at Fantasia vinder!
Hun er næsten bedre end Macy Gray, og har masser af personlighed. Og
jo, hun kan synge!!!

--
Lars Ehlers, San Francisco

Fra : Mikael S.

Dato : 25-05-04 09:50

Michael-7500 wrote:

> Ikke om jeg fatter hvorfor den mand kan få _så_ stor opmærksomhed. Hvad får
> nogen (læs _så_ ufattelig mange mennesker) til at købe hans plade? Har folk
> for lidt at gå op i?

Jeg får simpelthen fnidder hver gang de spiller ham i P3.. Jeg kan bare
ikke forstå hvorfor folk gider købe noget der lyder SÅ dårligt..

Mikael