Omvendt display-farver
Fra : Møgelmose

Dato : 02-05-01 14:10

Jeg skal prøve det trick med at invertere displayet i løbet af ugen her
En af mine kammerater har en gammel 6110 han gerne ville stille til rådighed
da han ikke har brugt den (og kommer nok heller ikke til at bruge den
senere) jeg har prøvet at gøre det ved et 6210 display og det gik let af men
hvad med at sætte det på igen ? Jeg kan ikke forestille mig at man skal lime
det direkte på display glasset...!
Til dem der ikke ved det er det en tynd plastik film der sidder på forsiden
af displayet man skal pille af og sætte omvendt på igen sådan at baggrunden
bliver sort og skriften bliver hvid (med f.eks hvidt lys i telefonen bliver
skriften grøn. Det er vist en anden farve med blåt)
Er der nogle der har nogle erfaringer? jeg kunne rigtig godt tænke mig det
på min egen da det er en lidt billigere måde at "customize" sit display
end at få skiftet farve i dsiplayet...!

--
MVH.
Hans-Jacob