Leje Autocamper
Fra : hedegaard

Dato : 24-05-04 11:02

Hejsa
Vi (familie på to voksne og to børn) overvejer at leje en Autocamper til en
tur sydpå. Jeg har hørt, at det er billigere at leje i Tyskland - hvad kan
den slags koste? Og er der nogen, der kender til gode og billige steder man
kan leje.
VH Tina

Fra : Ukendt

Dato : 24-05-04 15:36

Hejsa

Vi har lige lejet en Autocamper i Flensborg.
Prøv www.camping4you.dk Firmaet ligger i Tårs, men lejer tysk autocampere
ud pga prisen. Jeg mener du sparer 1500-2000 DKK pr uge ved at leje i
Tyskland.

mvh

Henrik

Fra : Verner