AP Navigator IV
Fra : Rasmus

Dato : 24-05-04 06:20

Hej.

Er der nogen der ved, om jeg kan bruge en AP Navigator IV til noget. Jeg har
hørt noget med, at den skal have en ret dyr opgradering, hvis den skal kunne
bruges som GPS-modtager.

Rasmus

Fra : @rsten

Dato : 24-05-04 09:26

Heldigvis faldt Rasmus <baadnyhedsgruppe@page.dk> over tastaturet og
skrev følgende i c8s0lg$2ibj$1@news.cybercity.dk:

> [...]
>
> Er der nogen der ved, om jeg kan bruge en AP Navigator IV til noget.
> Jeg har hørt noget med, at den skal have en ret dyr opgradering, hvis

Med de priser der er på GPS idag tvivler jeg på art det er noget der kan
svare sig, Funktionerne i selv den mindste, håndbårne, billigste skodGPS
overstiger langt hvad de gamle (og langt lnagt dyrere) decca'er ku'

Husk det er *din* sikkerhed det drejer sig om, og selv om det lyder
voldsomt, dit *liv* der er på spil.

--
/carsten

Fra : Peter

Dato : 24-05-04 09:39

"@rsten" skrev i en meddelelse

> Heldigvis faldt Rasmus over tastaturet og
> skrev følgende

KLIP
> --
> /carsten

ROS til Carsten, indledningen giver langt
bedre vibrationer i gruppen, end den barnlige
indledning fra Epoxy-Claus

Mange hilsener / Peter

Fra : Rasmus

Dato : 24-05-04 09:39

Det er nu mest fordi jeg lige har den liggende og det ville være godt, hvis
den kunne bruges til et eller andet...

Rasmus

Fra : Bent E.

Dato : 24-05-04 14:23

> Det er nu mest fordi jeg lige har den liggende og det ville være godt,
hvis
> den kunne bruges til et eller andet...

Smid den endelig ikke væk.
Den kan opgraderes til GPS; det er måske relativt dyrt,
men har i hvert fald den fordel at tal og bogstaver er så
store (letlæselige) at de kan ses på stor afstand.

Mvh
Bent E.

--
ved mail, fjern XYZ

Det er usundt at spise på en tom mave.
W.C.Fields

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 24-05-04 16:10

Enig, du finder ikke en GPS'er med så tydelig udlæsning med mindre du giver
langt mere for den.

Til gengæld bliver funktionaliteten jo ikke imponerende. Den kommer stort
set kun til at kunne vise positionen samt andre basale information.

/Bjarke

cut

Fra : Henrik

Dato : 25-05-04 17:03

Hej,

Jeg har lige tjekket dette, da jeg selv har en sådan. Det koster 2995,- at
få den opgraderet, og du kan få det gjort hos Andersen & Kristensen
Skibselektronik på køge marina, hvis han ellers kan skaffe reservedelene fra
Leica.

Mvh

Henrik

Fra : Rasmus

Dato : 25-05-04 18:56

Hej.

Tusind tak fordi du tjekkede det - det er jeg glad for!

Prisen er dog markant højere end jeg havde regnet med, så jeg tror, at jeg
må skrotte navigatoren. Det er ærgeligt, at der ikke er en der lige har
nogle reservedele eller opgraderingsdele liggende de ikke bruger.

Det er lidt synd at smide skidtet ud, da den ser ud til aldrig at have været
brugt eller monteret.

Sådan er det nok bare med elektronik...

Rasmus

Fra : @rsten

Dato : 26-05-04 11:53

skrev følgende i c901c5$17dd$1@news.cybercity.dk:

> [...]
> bruger.
>
> Det er lidt synd at smide skidtet ud, da den ser ud til aldrig at

Check evt http://www.prokyon.dk/page05-02-3.shtml jeg ved ikke om det er
billigere ( tror det ikke, men man ved aldrig)

--
/carsten

Fra : Rasmus

Dato : 26-05-04 20:32