Havture fra Norddjursland
Fra : Ebbe Rasmussen

Dato : 24-05-04 04:53

Jeg skal i sommerhus i pinsen ved Fjellerup strand, og vil i den forbindelse
gerne på en havtur.

Jeg synes ikke jeg kan finde nogle der sejler ud fra området. Er der nogle
der kan hjælpe mig?

Ebbe.

Fra : Alex Linaa

Dato : 24-05-04 09:05

"Ebbe Rasmussen" <mia-ebbeups@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> gerne på en havtur.
>
> Jeg synes ikke jeg kan finde nogle der sejler ud fra området. Er der nogle

Her er nogle stykker, bl.a. fra Grenå og Ebeltoft

http://sportsfiskeren.dk/info/fiskevand/aarhus_amt/?mode=5

Venlig hilsen
Alex Linaa

Fra : Søren Pedersen