apache2triad-problem
Fra : Ukendt

Dato : 24-05-04 00:47

Hej NG
Nu har jeg flere gange forsøgt at installere apache, mysql, php og mere i
den stil og jeg kunne ikke få det til at fungere.
Så fik jeg det råd at downloade apache2triad som skulle indeholde alt det
jeg har brug for og mere til og der skulle bare klikkes på en exe-fil så
ville den klare det hele selv.
Dette gjorde jeg og mens filerne blev pakket ud blev jeg præsenteres for en
readme-fil hvor der står at jeg skal konfigurere nogle ting i apache2cp.
Det hele ser også fint ud når jeg går ind (Win XP) i start - alle
programmer. Så ligger der en mappe med apache2triad og i den en del
"programmer" bl.a. en ved navn apache2cp. Når jeg klikker på den går der en
lille evighed før jeg får en 404-meddelelse om at siden ikke blev fundet.
Det eneste jeg ændrede under installationen var at det skulle foregå på D: i
stedet for det foreslåede C:
Hvad går galt siden ingenting vil lykkes? Er der noget jeg skal foretage mig
før jeg kan åbne apache2cp?

--
Hilsen Mia
www.jalo-smykker.dk

Fra : usenet

Dato : 24-05-04 18:05

Hej,
Jeg har i snart i halvt års tid kørt med en opdateret Triad installation.
Jeg installerede den uden problemer på c drevet og opdaterede så php og
mysql til nyeste
versioner. Jge har ikke ændret noget under installationen vedr. Apache.
Har du startet apache serveren og evt. mysql serveren?

Dan

Fra : usenet

Dato : 24-05-04 18:08

prøv og hent denne version af phptriad

http://prdownloads.sourceforge.net/phptriad/phptriad2-2-1.exe?download

Fra : Ukendt

Dato : 25-05-04 12:43

"usenet" skrev i en meddelelse:
> prøv og hent denne version af phptriad
>
> http://prdownloads.sourceforge.net/phptriad/phptriad2-2-1.exe?download
>
> Dan

Hej Dan

Dette er nu også forsøgt, tak for linket, men jeg opgav til sidst og hentede
phpdev som nu kører.

Fra : rasmus carlsen

Dato : 25-05-04 08:34

"Mia J" <sluddermor> skrev i en meddelelse

> Det eneste jeg ændrede under installationen var at det skulle foregå på D:
> stedet for det foreslåede C:

- det har jeg også forsøgt ... men uden held. Jeg tror kun den vil ligge på
c-drevet ... skide ærgeligt i øvrigt. phpdev er også en mulighed i stedet
for phptriad.

ras

Fra : Ukendt

Dato : 25-05-04 12:41

"rasmus carlsen" skrev i en meddelelse:
> [...]

> c-drevet ... skide ærgeligt i øvrigt. phpdev er også en mulighed i stedet

Hej Rasmus

Jeg opgav efter mange forsøg phptriad og hentede i stedet phpdev som nu
ligger på d-drevet uden stort besvær. Endelig lykkedes det og nu skal jeg
lege/lære

Fra : rasmus carlsen

Dato : 25-05-04 15:30

> [...]

> Jeg opgav efter mange forsøg phptriad og hentede i stedet phpdev som nu
> ligger på d-drevet uden stort besvær. Endelig lykkedes det og nu skal jeg

- jamen det var da herligt! Jeg kunne dog ikke få min phpdev igang på andet
end c-drevet, men jeg vil da gøre et nyt forsøg. Kan du i øvrigt få
winMySqlAdmin til at fungem ed dev'en?

ras

Fra : Kylix

Dato : 25-05-04 15:53

"rasmus carlsen" <rasmus[punktum]carlsen@tdcadsl.dk> wrote in

> - jamen det var da herligt! Jeg kunne dog ikke få min phpdev igang på
> andet end c-drevet, men jeg vil da gøre et nyt forsøg. Kan du i øvrigt
> få winMySqlAdmin til at fungem ed dev'en?
>
> ras

Hej jeg bruger selv foxserv 3.0 .. den har php,sql og apache alt i en
løsning lige til at installere.. :)