/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
ADSL
#NavnPoint
BjarneD 1827
severino 1802
pallebhan.. 1510
srhansen 1200
Per.Frede.. 1168
e.c 970
Nordsted1 720
strarup 690
ostemanden 657
10  CLAN 640
Nu bliver Mobilix spanket!
Fra : Caspar Møller


Dato : 02-05-01 13:30
 
 
Henrik Larsen (02-05-2001)
Kommentar
Fra : Henrik Larsen


Dato : 02-05-01 13:58

"Caspar Møller" <cm@bigfoot.com> skrev i en meddelelse
news:p5TH6.389$VN1.49091749@news.mobilixnet.dk...
> http://www.computerworld.dk/Vis_artikel.asp?ArticleID=10548
>
> http://www.computerworld.dk/Vis_artikel.asp?ArticleID=10557
>
> http://www.computerworld.dk/Vis_artikel.asp?ArticleID=10556

Jeg kan desværre nikke genkendende til de skildrede problemer. Dog har
jeg dog i det mindste stadig et telefonnummer - det er bare ikke mit
eget!

Vh Henrik



Dennis Thode Nielsen (02-05-2001)
Kommentar
Fra : Dennis Thode Nielsen


Dato : 02-05-01 14:01


"Caspar Møller" <cm@bigfoot.com> skrev i en meddelelse
news:p5TH6.389$VN1.49091749@news.mobilixnet.dk...
> http://www.computerworld.dk/Vis_artikel.asp?ArticleID=10548
>
> http://www.computerworld.dk/Vis_artikel.asp?ArticleID=10557
>
> http://www.computerworld.dk/Vis_artikel.asp?ArticleID=10556
>


hej

Er det her man kommer med den gyldne sætning, "man får hvad man betaler for"

Jer er ihvertfald godt tilfreds med Cybercity, selv om de er lidt dyre


Mvh

Dennis Thode Nielsen



... Allan Møller ... (02-05-2001)
Kommentar
Fra : ... Allan Møller ...


Dato : 02-05-01 14:53

>
> Er det her man kommer med den gyldne sætning, "man får hvad man betaler
for"
>
> Jer er ihvertfald godt tilfreds med Cybercity, selv om de er lidt dyre

Al begyndelse er svær. Jeg kan endnu huske alle de problemer der var med
worldonline i deres opstart af ADSL. Dog mistede man ikke
telefonforbindelsen men
der var _meget_ der ikke fungerede som det skulle.

Allan





Bashful (02-05-2001)
Kommentar
Fra : Bashful


Dato : 02-05-01 16:09

..... Det mest uretfærdige synes jeg dog er, at det er TDC der ikke kan snøle
sig færdig og overholde den aftale de har indgået i fællesskab med Mobilix.
At Mobilix lider et knæk på troværdigheden fordi TDC ikke kan få snøvlet sig
færdigt og få overført de sidste abonnenter og overført telefonnumrene til
de nye databaser, det synes jeg er under al kritik....

MVH

Kasper




Jesper Skriver (02-05-2001)
Kommentar
Fra : Jesper Skriver


Dato : 02-05-01 16:39

On Wed, 2 May 2001 17:09:09 +0200, Bashful wrote:
>.... Det mest uretfærdige synes jeg dog er, at det er TDC der ikke kan snøle
>sig færdig og overholde den aftale de har indgået i fællesskab med Mobilix.
>At Mobilix lider et knæk på troværdigheden fordi TDC ikke kan få snøvlet sig
>færdigt og få overført de sidste abonnenter og overført telefonnumrene til
>de nye databaser, det synes jeg er under al kritik....

Har du beviser for at det er TDC's fejl de problemer med Mobilix har, og ikke
at Mobilix har fejlet i bestillingerne eller lign ?


--
Jesper Skriver, CCIE #5456
FreeBSD committer

Henrik Aarfeldt (02-05-2001)
Kommentar
Fra : Henrik Aarfeldt


Dato : 02-05-01 16:58


"Jesper Skriver" <jesper@wheel.dk> skrev i en meddelelse
news:slrn9f0afv.1orf.jesper@freesbee.wheel.dk...
> On Wed, 2 May 2001 17:09:09 +0200, Bashful wrote:
> >.... Det mest uretfærdige synes jeg dog er, at det er TDC der ikke kan
snøle
> >sig færdig og overholde den aftale de har indgået i fællesskab med
Mobilix.
> >At Mobilix lider et knæk på troværdigheden fordi TDC ikke kan få snøvlet
sig
> >færdigt og få overført de sidste abonnenter og overført telefonnumrene
til
> >de nye databaser, det synes jeg er under al kritik....
>
> Har du beviser for at det er TDC's fejl de problemer med Mobilix har, og
ikke
> at Mobilix har fejlet i bestillingerne eller lign ?

Mon ikke det er en kombination ?

Men det er selvfølgelig altid Mobilix der får skylden, set fra slutbrugeren.
Så det er lidt surt, når ( hvis ) det ligger hos TDC.

-------------
Best regards
Henrik Aarfeldt
Data Maintenance Team
#mobilix AS12435
HA3180-RIPE
Dette indlæg repræsenterer min private holdning/mening.



Christian Erritsø (02-05-2001)
Kommentar
Fra : Christian Erritsø


Dato : 02-05-01 20:17

"Henrik Aarfeldt" <rivmin@rivmin.dk> wrote in message
news:O5WH6.426$Bx5.51439673@news.mobilixnet.dk...
<snip>
>
> Mon ikke det er en kombination ?
>
> Men det er selvfølgelig altid Mobilix der får skylden, set fra
slutbrugeren.
> Så det er lidt surt, når ( hvis ) det ligger hos TDC.
<snip>


Det kan sagtens være at det er en kombination mellem selskaberne - det har
jeg ikke nogen som helst anelse om.

Det er bare efterhånden blevet standard at nogle andre ISPere (ingen navne
nævnt) pr. automatik peger fingre af TDC når noget går galt. Det gør at man
får en meget lav tolerancetærskel for den slags udtalelser når de ikke
bakkes op af hårde facts.

--
Med venlig hilsen
Christian Erritsø
"Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke TDC Internet"



Henrik Aarfeldt (02-05-2001)
Kommentar
Fra : Henrik Aarfeldt


Dato : 02-05-01 20:35


"Christian Erritsø" <christiane@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:9cpm7c$d5m$1@news.inet.tele.dk...
>
> Det er bare efterhånden blevet standard at nogle andre ISPere (ingen navne
> nævnt) pr. automatik peger fingre af TDC når noget går galt. Det gør at
man
> får en meget lav tolerancetærskel for den slags udtalelser når de ikke
> bakkes op af hårde facts.

Hvilke facts vil du have leveret ?

-------------
Best regards
Henrik Aarfeldt
Data Maintenance Team
#mobilix AS12435
HA3180-RIPE
Dette indlæg repræsenterer min private holdning/mening.



Jesper Skriver (02-05-2001)
Kommentar
Fra : Jesper Skriver


Dato : 02-05-01 21:28

On Wed, 2 May 2001 21:34:37 +0200, Henrik Aarfeldt wrote:
>
>"Christian Erritsø" <christiane@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
>news:9cpm7c$d5m$1@news.inet.tele.dk...
>>
>> Det er bare efterhånden blevet standard at nogle andre ISPere (ingen navne
>> nævnt) pr. automatik peger fingre af TDC når noget går galt. Det gør at man
>> får en meget lav tolerancetærskel for den slags udtalelser når de ikke
>> bakkes op af hårde facts.
>
>Hvilke facts vil du have leveret ?

Dokumentation for at TDC ikke har opfyldt de aftaler dom de har med Mobilix,
og at dette er skyld i de forsinkelser/problemer som Mobilix's kunder oplever.

--
Jesper Skriver, CCIE #5456
FreeBSD committer

Henrik Aarfeldt (02-05-2001)
Kommentar
Fra : Henrik Aarfeldt


Dato : 02-05-01 23:38


"Jesper Skriver" <jesper@wheel.dk> skrev i en meddelelse
news:slrn9f0rf4.1rk7.jesper@freesbee.wheel.dk...
>
> Dokumentation for at TDC ikke har opfyldt de aftaler dom de har med
Mobilix,
> og at dette er skyld i de forsinkelser/problemer som Mobilix's kunder
oplever.

Patch-fejl i TDC's net, det er et af de problemer der opleves tit.

Eksempel:
TDC oplyser at kunde Jensen bliver leveret på LSA-klemme-nr 815.
Mobilix patcher så til 815, som oplyst af TDC.
Kunden kan ikke få det til at virke, og bliver sur på Mobilix, og laver
indlæg med emnet "ADVARSEL MOD MOBILIX"
Men fejlen ligger i, at kunde Jensen slet ikke er på klemme 815, men derimod
på 518.
Så går hele fejl-findingsmøllen igang, og efter lang tids fejlfinding, så
fejlmelder man til TDC, som så skal melde tilbage, når fejlen er rettet.
Man starter jo ikke med at fejlmelde til TDC...fordi de laver jo altid deres
rigtigt ( hmmmrrrr....)...man fejlfinder først i eget net.
Denne proces kan tage ret lang tid.

Men "snakken" mellem TDC og Mobilix foregår jo på et meget højere plan, så
det er lidt formålsløst at dokumentere fejl, på dette niveau.

-------------
Best regards
Henrik Aarfeldt
Data Maintenance Team
#mobilix AS12435
HA3180-RIPE
Dette indlæg repræsenterer min private holdning/mening.



L.K (03-05-2001)
Kommentar
Fra : L.K


Dato : 03-05-01 06:47



>
> Patch-fejl i TDC's net, det er et af de problemer der opleves tit.
>
> Eksempel:
> TDC oplyser at kunde Jensen bliver leveret på LSA-klemme-nr 815.
> Mobilix patcher så til 815, som oplyst af TDC.
> Kunden kan ikke få det til at virke, og bliver sur på Mobilix, og laver
> indlæg med emnet "ADVARSEL MOD MOBILIX"
> Men fejlen ligger i, at kunde Jensen slet ikke er på klemme 815, men derimod
> på 518.
> Så går hele fejl-findingsmøllen igang, og efter lang tids fejlfinding, så
> fejlmelder man til TDC, som så skal melde tilbage, når fejlen er rettet.
> Man starter jo ikke med at fejlmelde til TDC...fordi de laver jo altid deres
> rigtigt ( hmmmrrrr....)...man fejlfinder først i eget net.
> Denne proces kan tage ret lang tid.
>
> Men "snakken" mellem TDC og Mobilix foregår jo på et meget højere plan, så
> det er lidt formålsløst at dokumentere fejl, på dette niveau.
>
>

Jeg mener at det er lige omvendt, nemlig at det er Moblix der meddeler at Jensen
sider på nummer 815, og så patcher TDC fra dette nummer og vider ud til kunden,
sådanne forgår det nemlig med de råkobber.

Lars



Henrik Aarfeldt (03-05-2001)
Kommentar
Fra : Henrik Aarfeldt


Dato : 03-05-01 08:12


L.K <aliveinc@yahoo.com> wrote in message
news:3AF0F0B8.6ADF37F9@yahoo.com...
>
> Jeg mener at det er lige omvendt, nemlig at det er Moblix der meddeler at
Jensen
> sider på nummer 815, og så patcher TDC fra dette nummer og vider ud til
kunden,
> sådanne forgår det nemlig med de råkobber.
´
Det forholder sig som jeg har beskrevet.

-------------
Best regards
Henrik Aarfeldt
Data Maintenance Team
#mobilix AS12435
HA3180-RIPE
Dette indlæg repræsenterer min private holdning/mening.




L.K (03-05-2001)
Kommentar
Fra : L.K


Dato : 03-05-01 07:42

> L.K <aliveinc@yahoo.com> wrote in message
> news:3AF0F0B8.6ADF37F9@yahoo.com...
> >
> > Jeg mener at det er lige omvendt, nemlig at det er Moblix der meddeler at
> Jensen
> > sider på nummer 815, og så patcher TDC fra dette nummer og vider ud til
> kunden,
> > sådanne forgår det nemlig med de råkobber.
> ´
> Det forholder sig som jeg har beskrevet.
>

Det vil sige at der stå en fra moblix på centralen samtidigt med at TDC flytter
ledningen.

Lars



Henrik Aarfeldt (03-05-2001)
Kommentar
Fra : Henrik Aarfeldt


Dato : 03-05-01 09:48


L.K <aliveinc@yahoo.com> wrote in message
news:3AF0FDCA.B18D1A96@yahoo.com...
>
> Det vil sige at der stå en fra moblix på centralen samtidigt med at TDC
flytter
> ledningen.

TDC har en række LSA-klemmer i Mobilix's nærhed, hvor TDC leverer kunderne
i.

-------------
Best regards
Henrik Aarfeldt
Data Maintenance Team
#mobilix AS12435
HA3180-RIPE
Dette indlæg repræsenterer min private holdning/mening.



Poul Larsen (02-05-2001)
Kommentar
Fra : Poul Larsen


Dato : 02-05-01 21:33

Hvis du har beviser på dette vil jeg gerne vide dette for så kan jeg komme
videre med telestyrelsen
Men det skal være rigtige beviser
Poul

--
Med Venlig Hilsen/ Best Regards
Poul Larsen
Brønshøj
"Henrik Aarfeldt" <rivmin@rivmin.dk> skrev i en meddelelse
news:O5WH6.426$Bx5.51439673@news.mobilixnet.dk...
>
> "Jesper Skriver" <jesper@wheel.dk> skrev i en meddelelse
> news:slrn9f0afv.1orf.jesper@freesbee.wheel.dk...
> > On Wed, 2 May 2001 17:09:09 +0200, Bashful wrote:
> > >.... Det mest uretfærdige synes jeg dog er, at det er TDC der ikke kan
> snøle
> > >sig færdig og overholde den aftale de har indgået i fællesskab med
> Mobilix.
> > >At Mobilix lider et knæk på troværdigheden fordi TDC ikke kan få
snøvlet
> sig
> > >færdigt og få overført de sidste abonnenter og overført telefonnumrene
> til
> > >de nye databaser, det synes jeg er under al kritik....
> >
> > Har du beviser for at det er TDC's fejl de problemer med Mobilix har, og
> ikke
> > at Mobilix har fejlet i bestillingerne eller lign ?
>
> Mon ikke det er en kombination ?
>
> Men det er selvfølgelig altid Mobilix der får skylden, set fra
slutbrugeren.
> Så det er lidt surt, når ( hvis ) det ligger hos TDC.
>
> -------------
> Best regards
> Henrik Aarfeldt
> Data Maintenance Team
> #mobilix AS12435
> HA3180-RIPE
> Dette indlæg repræsenterer min private holdning/mening.
>
>



Henrik Aarfeldt (02-05-2001)
Kommentar
Fra : Henrik Aarfeldt


Dato : 02-05-01 21:33


"Poul Larsen" <plar@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:9cpqk3$spc$1@news.inet.tele.dk...

> Hvis du har beviser på dette vil jeg gerne vide dette for så kan jeg komme
> videre med telestyrelsen
> Men det skal være rigtige beviser
> Poul

Jeg tror Mobilix har et udemærket samarbejde med Telestyrelsen.
Men først tror jeg man prøver at finde en løsning med TDC.

-------------
Best regards
Henrik Aarfeldt
Data Maintenance Team
#mobilix AS12435
HA3180-RIPE
Dette indlæg repræsenterer min private holdning/mening.



Thomas Jensen - pil.~ (02-05-2001)
Kommentar
Fra : Thomas Jensen - pil.~


Dato : 02-05-01 22:11

On Wed, 2 May 2001 22:32:57 +0200, "Henrik Aarfeldt"
<rivmin@rivmin.dk> wrote:

>> Hvis du har beviser på dette vil jeg gerne vide dette for så kan jeg komme
>> videre med telestyrelsen
>> Men det skal være rigtige beviser
>> Poul
>
>Jeg tror Mobilix har et udemærket samarbejde med Telestyrelsen.
>Men først tror jeg man prøver at finde en løsning med TDC.

der er da vist gået rent dejavu i denne gruppe efterhånden


--
med venlig hilsen
Thomas Jensen
Sig. til lejligheden:
http://www.pil.dk/produkter/adsl/

Bashful (02-05-2001)
Kommentar
Fra : Bashful


Dato : 02-05-01 22:18

Beviser?? Jamen jeg troede da at du havde læst de tre links der blev
postet?? Du tror da vel seriøst ikke at jeg ville sidde og bruge min tid
på at sende luft ud i en nyhedsgruppe?? Det gider jeg ikke bruge min tid
på....
Men jeg forstår da godt din reaktion hvis den havde været placeret et andet
sted, for dokumentationen står jo sort på hvidt. Der står direkte i
artiklerne, at problemerne med de 500 kunder der blev sendt bag i køen,
handlede om at TDC ikke overførte dem til tiden, så istedet for at forsinke
alle bestillinger af ADSL, sprang de 500 første over for at indhente
forsinkelsen - klart at det bliver nødt til at gå ud over nogen.
Den viden der fremstilles i artiklerne er jo ikke direkte ny læsning for de
personer der færdes her i denne nyhedsgruppe, grunden til forsinkelserne og
den manglende telefonforbindelse hos Mobilix's ADSL har jo også været et
problem inden Computerworld gik ind og hoppede med i debatten, så hvorfor
skal det pludselig pustes op nu??

Det er meget muligt at det er blevet nemt at pege fingre af TDC og
sige:"Problemet ligger hos dem!", men det er jo blevet gjort så mange gange
før uden at problemet bliver løst. Mobilix er vist også nødt til at have et
godt samarbejde med TDC, ellers kan det kun blive sværre at overføre de
kunder der skal til Mobilix. Men at Mobilix så ikke kommer med en klar
melding, istedet for at være så bekymret over om der kommer ridser i lakken
til TDC, det synes jeg er en forkert vurdering fra Mobilix's side. Kundens
interesse burde komme først - det er da også kun rimeligt at TDC får at vide
hvis de har begået en fejl . . . . .

Det var bare lige min lille mening omkring kommentaren til mit tidligere
indlæg...

MVH

Kasper



"Jesper Skriver" <jesper@wheel.dk> wrote in message
news:slrn9f0afv.1orf.jesper@freesbee.wheel.dk...
> On Wed, 2 May 2001 17:09:09 +0200, Bashful wrote:
> >.... Det mest uretfærdige synes jeg dog er, at det er TDC der ikke kan
snøle
> >sig færdig og overholde den aftale de har indgået i fællesskab med
Mobilix.
> >At Mobilix lider et knæk på troværdigheden fordi TDC ikke kan få snøvlet
sig
> >færdigt og få overført de sidste abonnenter og overført telefonnumrene
til
> >de nye databaser, det synes jeg er under al kritik....
>
> Har du beviser for at det er TDC's fejl de problemer med Mobilix har, og
ikke
> at Mobilix har fejlet i bestillingerne eller lign ?
>
>
> --
> Jesper Skriver, CCIE #5456
> FreeBSD committer



Thomas Jensen - pil.~ (02-05-2001)
Kommentar
Fra : Thomas Jensen - pil.~


Dato : 02-05-01 22:24

On Wed, 2 May 2001 23:17:46 +0200, "Bashful" <bashful@worldonline.dk>
wrote:

>Beviser?? Jamen jeg troede da at du havde læst de tre links der blev
>postet?? Du tror da vel seriøst ikke at jeg ville sidde og bruge min tid
>på at sende luft ud i en nyhedsgruppe??

gider du lære at qoute efter gældende retningslinier?

lad nu blot de forsk. (tele)selskaber håndtere dette... den
information som når ud til almenheden vil m. garanti ikke være
dækkende for noget som helst.

Og så må du iøvrigt også gerne undlade at referere til computerworld
som var det faglitteratur.

--
med venlig hilsen
Thomas Jensen
Sig. til lejligheden:
http://www.pil.dk/produkter/adsl/

Thomas Jari (03-05-2001)
Kommentar
Fra : Thomas Jari


Dato : 03-05-01 19:05

> Og så må du iøvrigt også gerne undlade at referere til computerworld
> som var det faglitteratur.
>

Du er da en smule nedladende at høre på nu!!!

JARI




Christen Stephansen (03-05-2001)
Kommentar
Fra : Christen Stephansen


Dato : 03-05-01 22:04

> > Og så må du iøvrigt også gerne undlade at referere til computerworld
> > som var det faglitteratur.
>
> Du er da en smule nedladende at høre på nu!!!

Og det er med rette. Illustreret Videnskab er også lidt for illustreret.

/Christen Stephansen



Martin Højriis Krist~ (05-05-2001)
Kommentar
Fra : Martin Højriis Krist~


Dato : 05-05-01 08:50

"Christen Stephansen" <lucifer@jones.dk> skrev i en meddelelse
news:9csh47$no4$1@news.inet.tele.dk...
> Og det er med rette. Illustreret Videnskab er også lidt for illustreret.

Enig, der var langt mere guf i det i sen-firserne...

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855
Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke TDC Internet


Martin Højriis Krist~ (05-05-2001)
Kommentar
Fra : Martin Højriis Krist~


Dato : 05-05-01 08:51

"Bashful" <bashful@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
news:tO_H6.3432$T22.207646@news010.worldonline.dk...
> Der står direkte i
> artiklerne, at problemerne med de 500 kunder der blev sendt bag i køen,
> handlede om at TDC ikke overførte dem til tiden, så istedet for at
forsinke
> alle bestillinger af ADSL, sprang de 500 første over for at indhente
> forsinkelsen - klart at det bliver nødt til at gå ud over nogen.

CW er ikke ubetinget korrekt information.
Desuden skyldes de famøse 500 overspringelser vist at Mobilix havde
problemer med sin udstyrsleverandør (dejavu?) og måtte ombooke hos TDC

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855
Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke TDC Internet


Henrik Aarfeldt (05-05-2001)
Kommentar
Fra : Henrik Aarfeldt


Dato : 05-05-01 10:57


"Martin Højriis Kristensen" <hoejriis@SLETDETTEiname.com> skrev i en
meddelelse news:9d0hho$726$9@tnews.inet.tele.dk...
>
> CW er ikke ubetinget korrekt information.

Der er lavet en officiel pressemeddelelse:
http://www.mobilix.dk/mobilix/presse/presse_show.asp?ID=208

-------------
Best regards
Henrik Aarfeldt
Data Maintenance Team
#mobilix AS12435
HA3180-RIPE
Dette indlæg repræsenterer min private holdning/mening.



Christian Andersen (05-05-2001)
Kommentar
Fra : Christian Andersen


Dato : 05-05-01 11:07

Snuggle Puss and Henrik Aarfeldt sat in a meadow and agreed on this:

>Der er lavet en officiel pressemeddelelse:
>http://www.mobilix.dk/mobilix/presse/presse_show.asp?ID=208

Nu med Stavefejl og Marketingspjat(TM)!

(Eksempler: "Der arbejdes i døgndrift på at _identificerer_" og
"Mobilix har Danmarks klart smarteste ADSL-løsning[...]"

Ikke at jeg sætter spørgsmålstegn ved om jeres løsning er smart, mere
at I sætter en reklame i jeres pressemeddelelse, der skal tjene til
beroligelse af jeres kunder.

--
Mvh, Christian

Bliv fri for spam! - http://www.sneakemail.com

Henrik Aarfeldt (05-05-2001)
Kommentar
Fra : Henrik Aarfeldt


Dato : 05-05-01 11:28


"Christian Andersen" <19w9bq2h31001@sneakemail.com> skrev i en meddelelse
news:v0k7ftk833tu9933ha0j7mqr71shhn4hcg@tnews.inet.tele.dk...
>
> Ikke at jeg sætter spørgsmålstegn ved om jeres løsning er smart, mere
> at I sætter en reklame i jeres pressemeddelelse, der skal tjene til
> beroligelse af jeres kunder.

Tja...enhver vil vel gerne rose sit eget produkt.

Og det -er- faktisk ret smart...specielt når det kommer til at virke 100%.
AnyMedia'en er ret sej.

-------------
Best regards
Henrik Aarfeldt
Data Maintenance Team
#mobilix AS12435
HA3180-RIPE
Dette indlæg repræsenterer min private holdning/mening.



Christian Andersen (05-05-2001)
Kommentar
Fra : Christian Andersen


Dato : 05-05-01 12:21

Snuggle Puss and Henrik Aarfeldt sat in a meadow and agreed on this:

>Tja...enhver vil vel gerne rose sit eget produkt.
>
>Og det -er- faktisk ret smart...specielt når det kommer til at virke 100%.
>AnyMedia'en er ret sej.

<http://www.lucent.com/products/solution/0,,CTID+2007-STID+10040-SOID+573-LOCL+1,00.html>

"The AnyMedia® Access System is a high-density multiservice access
platform that supports both narrowband and broadband services. With
sixteen application pack slots, you can support any combination of
DSL, POTS, ISDN, and special services."

Whee!

Nej, seriøst, hvad betyder det for slutbrugeren? Det ser ud til at
AnyMedia er centraludstyr.

--
Mvh, Christian

Bliv fri for spam! - http://www.sneakemail.com

Henrik Aarfeldt (05-05-2001)
Kommentar
Fra : Henrik Aarfeldt


Dato : 05-05-01 14:26


"Christian Andersen" <19w9bq2h31001@sneakemail.com> skrev i en meddelelse
news:p9o7ft8i9654f8dl68rn9plr1lu9q33lhb@tnews.inet.tele.dk...

> Nej, seriøst, hvad betyder det for slutbrugeren? Det ser ud til at
> AnyMedia er centraludstyr.

Yeps.
"Fidusen" er den, at den kan levere alle ( næsten ) tænkelige kombinationer
af access.
Extremt flexibel.

-------------
Best regards
Henrik Aarfeldt
Data Maintenance Team
#mobilix AS12435
HA3180-RIPE
Dette indlæg repræsenterer min private holdning/mening.



Christian Andersen (05-05-2001)
Kommentar
Fra : Christian Andersen


Dato : 05-05-01 16:07

Snuggle Puss and Henrik Aarfeldt sat in a meadow and agreed on this:

>> Nej, seriøst, hvad betyder det for slutbrugeren? Det ser ud til at
>> AnyMedia er centraludstyr.

>"Fidusen" er den, at den kan levere alle ( næsten ) tænkelige kombinationer
>af access.
>Extremt flexibel.

Sejt.

--
Mvh, Christian

Bliv fri for spam! - http://www.sneakemail.com

Martin Højriis Krist~ (06-05-2001)
Kommentar
Fra : Martin Højriis Krist~


Dato : 06-05-01 11:56

"Henrik Aarfeldt" <rivmin@rivmin.dk> skrev i en meddelelse
news:wyQI6.11$h23.3193877@news.mobilixnet.dk...
> AnyMedia'en er ret sej.

Ingen tvivl om at det er en sej lille sag. Så noget af deres SHDSL udstyr på
cebit og det bliver i sandhed kræs.
Jeg glæder mig til at se hvad de får integreret til den tid.
Men der er nu også en hel del charme over de store EWSD og AXE anlæg...

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855
Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke TDC Internet



Svend Tveskæg (03-05-2001)
Kommentar
Fra : Svend Tveskæg


Dato : 03-05-01 07:24

On Wed, 2 May 2001 14:30:17 +0200, "Caspar Møller" <cm@bigfoot.com>
wrote:

>http://www.computerworld.dk/Vis_artikel.asp?ArticleID=10548
>
>http://www.computerworld.dk/Vis_artikel.asp?ArticleID=10557
>
>http://www.computerworld.dk/Vis_artikel.asp?ArticleID=10556

Det lugter af den samme gamle historie hvor marketingsafdelingen lover
produkter med en funktionalitet og til en tidsramme som de ikke har
dækning for i resten af firmaet.

Oplever det tit i mit eget firma og hver gang kan man ikke se
marletingsafdelingens røv for bare skosåler.

Sådan var det også med WOL hvor jeg er koblet op nu, her blev der
lovet ADSL i et tempo som var umuligt for resten af firmaet at leve op
til.



Jokeren (03-05-2001)
Kommentar
Fra : Jokeren


Dato : 03-05-01 10:03

"Caspar Møller" <cm@bigfoot.com> wrote in message
news:p5TH6.389$VN1.49091749@news.mobilixnet.dk...

> http://www.computerworld.dk/Vis_artikel.asp?ArticleID=10548
>
> http://www.computerworld.dk/Vis_artikel.asp?ArticleID=10557
>
> http://www.computerworld.dk/Vis_artikel.asp?ArticleID=10556


Ja, som jeg skrev i et indlæg for nogen tid siden, da en gut spurgte om det
var smart at vælge Mobilix - dér advarede jeg om det, da jeg kendte til
deres system - men blev høvlet ned af de første 1000 smartper typer, der
ikke troede på min viden :)


- Jokeren




Steen Holm Pedersen (03-05-2001)
Kommentar
Fra : Steen Holm Pedersen


Dato : 03-05-01 13:59

<cut>
> Ja, som jeg skrev i et indlæg for nogen tid siden, da en gut spurgte om
det
> var smart at vælge Mobilix - dér advarede jeg om det, da jeg kendte til
> deres system - men blev høvlet ned af de første 1000 smartper typer, der
> ikke troede på min viden :)
>
>
> - Jokeren
>

Skift dit kaldenavn måske
Uanset hvad - så tror jeg ikke at der er en eneste ADSL udbyder der er
startet op uden at blive høvlet ned pga. begyndervanskeligheder - Mobilix er
bare den seneste i rækken. Og om Mobilix's vanskeligheder er mindre eller
større - på sigt vil de fejl blive rettet (eller firmaet lukket, tvivlsomt).
Jeg er selv en rimeligt tilfreds netexpress 1 kunde, der dog havde alt for
mange nedbrud i en periode. Så ingen ADSL uden torne eller hvordan det nu
var.

/Steen



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177501
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408527
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste